sosyal ağlarda izleyin

12.3.13

PATLICAN PANE

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
 Patlıcan pane benim gibi patlıcanseverler için gerçek bir ziyafet.
Yemekte garnitür olarak servis edebilir veya benim yaptığım gibi domates sosla veya yoğurtla atıştırmalık olarak yiyebilirsiniz.Kabak ve havuçla da deneyebilirsiniz.

İtalyan versiyonunda pane harcına parmesan peynir de eklenir ve tadına doyum olmaz.Bizim öyle bir şansımız olmadığından içinde peynir tozu bulunan yulaf kepeği karışımı kullandım.(ürünü ilk kez duyanlar tıklayınız.)Ama normal kepekle de yapabilirsiniz.

MALZEMELER:
-3 orta boy patlıcan
-1 yumurta
-2 yk yulaf kepeği karışımı
-arzu edilen baharatlar(ben toz sarmısak ve toz kırmızı biber kullandım.)
-az tuz

Fırın 200 derecede ısıtılır.(fan tercih sebebi)
Patlıcanlar uzun ince formda kesilir ve hafif tuzlanır.
Kepek ve baharatlar karıştırılır.Yumurta çırpılır.
Patlıcan dilimleri önce yumurtaya sonra kepek harcına bulanarak yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.
Fırında yaklaşık 20 dakika pişirilir.

Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Ayyy seyir işte :) Yapılacak arasında :)

    YanıtlaSil
  2. Ne yapsam güzel oluyor Simla Hanım:) Ne diyim ben :O tekrar tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips