sosyal ağlarda izleyin

28.3.13

BROWNI PANCAKE

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
 Lezzetli birşeyler yemek için aslında çok da zahmete gerek yok.Birkaç değişik eklemeyle her zaman yedikleriniz farklı tariflere dönüşebilir.

Bu tarif fırını olmayan,olsa da bir türlü istediği gibi kek yapamayan,veya uğraştıracak tariflere vakti olmayıp tatlılara uzaktan bakakalanlar için:)


MALZEMELER:
-3 yk yulaf kepeği karışımı(ürün detayı için tık tık)
-1 çay bardağı yağsız süt
-2 yk toz tatlandırıcı
-1 tatlı kaşığı kakao
-6-7 damla vanilya aroması
-1 çay kaşığı kabartma tozu
-5-6 dövülmüş ceviz(güçlendirmedekiler için)
üzeri için;
-dukan'a uygun vanilyalı dondurma(buradan dondurma tariflerine ulaşabilirsiniz.tık tık.
(ben bu tarif için dondurma makinesinde custard sos'tan yaptığım dondurmayı kullandım.)

Pancake malzemeleri iyice karıştırılır.Kızdırılmış tavaya pancake boyutunda dökülür ve altı kısılır.Üzeri göz göz olduğunda arkası çevrilir.

Pancake'ler ılıkken dondurmayla servis edilir.

not:bu tarifi 2 yk normal kepekle de yapabilirsiniz.O zaman 1 yumurta akı ekleyip süt miktarını kıvama göre ayarlamalısınız.

                               

4 yorum:

  1. 3 kaşık kepekle yaparsak içine yumurta katmıyor muyuz?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yulaf kepegi karisimi linki acilmiyo. Bunu gercekten merak ediyorum. Aldigim yulaf kepegi pek guzel olmuyor. Birturly tutturamadim ne ekmek yapiminda ne pancake yapiminda. Yardimci olursaniz sevinirim
    sinemboynikisa@gmail.com
    Nedicen basa geldi cekicen blogumun adi

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yulaf kepegi karisimi linki acilmiyo. Bunu gercekten merak ediyorum. Aldigim yulaf kepegi pek guzel olmuyor. Birturly tutturamadim ne ekmek yapiminda ne pancake yapiminda. Yardimci olursaniz sevinirim
    sinemboynikisa@gmail.com
    Nedicen basa geldi cekicen blogumun adi

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips