sosyal ağlarda izleyin

23.3.13

ÇİKOLATALI KURABİYE

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME-KORUMA
Korumaya geçtiğinizde eski yeme alışkanlıklarınıza dönerseniz tekrar kilo almamanız mümkün değil.O yüzden mümkün olduğunca güçlendirmedeki gibi beslenmeye dikkat edin.
Bu kurabiyenin orijinalini yapmaya kalktığınızda en az 200 gr katı yağ veya 1 su bardağı sıvıyağ eklemeniz gerekirken bu şekilde yaptığınızda suçluluk duymadan yiyeceğiniz bir hale dönüşüyor.Hele ki şeker yerine diğer alternatifleri kullanırsanız koruma gerçekten adına yakışır hale gelecektir:)(korumada tatlandırıcı kullanmak istemiyorsanız agave şurubu gibi doğal tatlandırıcıları tercih edebilirsiniz.)

MALZEMELER:
-1 yumurta
-2 yk toz tatlandırıcı
-1 su bardağı tam buğday unu
-1 yk kaşığı z.yağ
-1 tatlı kaşığı kabartma tozu
-4-5 damla vanilya aroması
-3-4 damla tereyağ aroması(opsiyonel)

damla çikolata için
-1 yk süttozu
-1 tatlı kaşığı kakao
-2 yk yağsız süt
-1 tatlı kaşığı tatlandırıcı
-2-3 damla fındık aroması(opsiyonel)

Damla çikolata için tüm malzeme iyice karıştırılarak yağlı kağıt üzerine küçük küçük damlatılır ve buzlukta iyice dondurulur.

Yumurta tatlandırıcı ile iyice çırpılır.Z.yağ ve aromalar eklenir.Un ve kab.tozu ilave edilerek iyice karıştırılır.(un miktarını yumurtanın büyüklüğüne göre azaltıp,arttırabilirsiniz.Hamur katı değil kaşıkla tepsiye konacak cıvıklıkta olmalı.)

Donmuş çikolatalar kağıttan ayrılıp hamura eklenir.Yağlı kağıt üzerine kaşıkla paylaştırılırç

Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilir.

NOT:Bu kurabiyelerden günlük tam tahıllı ekmek hakkınız yerine 68 gr kadar tartarak yiyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. simla hanimcim aramolari (tereyag..cikolata..antepfistigi... vb) nerden alabiliriz acaba turkiye de marketlerde var mi acaba

    YanıtlaSil
  2. malesef marketlerde bu çeşitleri bulmak mümkün değil.pasta malzemeleri satan dükkanlardan veya internetten temin edilebilir.

    YanıtlaSil
  3. Selam Simla nasilsin coktandir yazmiyordum ama seni sesiz bir sekilde takipteyim gecenlerde herseye cevap yazamadiginizi teknik sorunlardan dolayi bende mümkün oldugunca fazla rihatsiz etmim dedim:) zaten bir cok konuda yardiminiz oldu yoksa bu diyet bu kadar güzel gecmezdi kitaptaki seyler bizim damak zevkimize pek uymuyor diyetim cok güzel geciyor ilk yarisi bitti simdi 80 günlük ikinci yarisi basliyor sana danismak istedtgim güclendirmede bir kilo daha verdim bunun icin ikinci yariya bir on gün daha ilave etmem gerekiyor sanirim? Birde surup tatlandiricilardan söz etmistiniz size hep sormak istiyordum bulardan kulana bilirmiyiz diye burda bir cok marka var steviada var ve ölcü olarak bir kasik toz = Ne kadar surup ediyor cevap icin simdiden cok tesekkürler SIMLA kocaman sevgiler:)))))

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim filiz:)
    güçlendirmenin 2.yarısında geri gelebilir o kilo.ona göre uzatıp uzatmamaya karar verirsin.
    sıvı tatlandırıcılardan hiç kullanmadım malesef ama üzerlerinde mutlaka yazar ölçüleri.önemli olan pişirmeye uygun olup olmadıkları.genelde uygun olmazlar çünkü.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba simlacım. Bende 14 kilo verdim 7 ayımın başındayım tekrar kilo alırım diye çok korkuyorum guçlendirme 2 deyim ve panik halindeyim ödûl ögûnlerini bile gönlûmce yiyemiyorum çûnku. 3 ayda okadar zorlandımki o kiloları verinceye kadar seyir guçlendirme karışımı bişey yapıyorum ancak dengeliyorum ne yapmamı önerirsiniz bu arada boyum1.73. Kilom 68 fatoş

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips