sosyal ağlarda izleyin

25.3.13

ÇERKEZ TAVUĞU

GÜÇLENDİRME EVRESİ
Güçlendirme evresinde günlük peynir hakkı yerine kuruyemiş de yenebileceğini öğrendiğimden beri bu tarif aklımda.(detaylar bu linkte tık tık)Yapalı çok oldu ancak şimdi fırsat buldum yayınlamaya.
Atak ve seyirde olanlar ise lezzet ikizi olan tavuk pate'yi deneyebilirler:)

MALZEMELER:
-1 kemikli göğüs 
-1 kalçalı but
-2 dilim tam buğday ekmeği
-10 adet ceviz(40gr)
-1 soğan
-3-4 diş sarmısak
-tuz,karabiber,toz kırmızı biber

Tavukların derisi ve görünen tüm yağları temizlenerek tencereye alınır.Soğan ortadan ikiye bölünerek ilave edilir.Üzerini örtecek kadar su ve az tuz ilave edilerek iyice haşlanır.

Ekmek,ceviz ve sarmısak tavuk suyundan ilave edilerek rondodan geçirilir.Tavuk etleri didiklenerek sosa ilave edilir.
Üzerine toz kırmızı biber gezdirilerek servis edilir.

Afiye olsun.

5 yorum:

  1. Merhaba, yaklaşık 3 haftadır dukan diyetini yapıyorum ve 5.5 kilo verdim. Benim sorum tatlandırıcı konusunda; piyasadakilere pek güvenmediğim ve hala sağlıklı mı sağlıksız mı olduğu belli olmadığı için merak ediyorum acaba hurmanın suyunu tatlandırıcı yerine kullanabilir miyiz? Birkaç doktordan bunu duymuştum belki bir bilginiz vardır?

    YanıtlaSil
  2. malesef kullanamıyoruz.
    stevya deneyebilirsin melek.tmamen doğal.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba dukanda şalgam serbest mi acaba

    YanıtlaSil
  4. Merhaba dukanda şalgam serbest mi acaba

    YanıtlaSil
  5. sebze olarak evet şalgam suyu olarak hayır.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips