sosyal ağlarda izleyin

25.2.13

SOĞANLI EKMEK


EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-1 yumurta
-2 yk yulaf kepeği
-1 yk yağsız yoğurt
-3 yk yağsız süt
-3 yk kavrulmuş soğan
-pul biber,kimyon,karabiber(arzu ettiğiniz kadar)
-1 çay kaşığı kabartma tozu

Soğan küp doğranarak yapışmaz bir tencerede kendi suyunda karamelize olana dek kavrulur.Soğumaya bırakılır.

Fırın 150 derecede ısıtılır.

Yumurta,süt ve yoğurtla çırpılır.Kepek,soğan ,baharatlar ve kab.tozu eklenerek iyice karıştırılır.Karışım muffin kalıplarına bölüştürülerek 150 derecede 15 dakika,180 derecede 15 dakika daha pişirilir.Ilındığında servis edilir.



 Not:içindeki soğan miktarı fazla olduğundan sebze günlerinde uygun fakat atak ve SP günlerinde de tatlandırma amaçlı soğan yenebildiği için toplamda 1 yk soğanı geçmediğinizde yiyebilirsiniz.
Afiyet olsun:)

11 yorum:

  1. mantar yeemeği sp günleri için seyirde uygunmudur birde çorba nasıl tüketilmeli hangi aralıklarla nasıl ( ipek )

    YanıtlaSil
  2. Selam sayfanızı buldum. Dukana başlayacaktın. Bu nasıl bir güzel sayfa. Çok emek vermişsiniz. Hakikaten tebrik ederim. Bayıldım. Ellerinize, gözünüze, zamanınıza sağlık. Verdiğiniz tatlı tariflerine inanamadım. Kabak, ekler, browni inanamadım. Sayenizde bu diyet sevimli oldu. Kimbilir kaç kişiye destek oldunuz. Bir blogger olarak buradaki emeğin, sürekliliğin nedemek olduğunu ve bukadar soruya yanıt vermenin bilr müthiş olduğuna inanıyorum. Canı görnülden tebrik ederim.....

    YanıtlaSil
  3. selam Simla nasilsin ben sayende cok iyiyim hersey cok güzel gidiyor tarifler cok güzel güclendirmede olmakta iyi her tarifi hemen dememe firsati oluyor:)))) birde köfte harci ve salata tozlari var burda onlar bizim icin uygunmu sevgiler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Filiz:)
      içeriğini bilmeden birşey söylemek çok zor fakat hazır soslarda çok katkı oluyor.tercihen kulllanmamalı.

      Sil
  4. Soğanlı ekmeği de yaptım... Çok ama çok güzel oldu:) Bugün bir de Dukan ilkelerine uygun kek yapmıştım. İkisiyle misafir ağırladım. Eğlenceliydi. Misafirim de memnun kaldı. Daha önce denediğim diyetlerde misafir ağırlamak çok tatsızdı. Pişir, ikram et, geç karşılarına kendin sade çay iç... Moral bozucu.

    Simla; tariflerinle "hayatımda ilk kez; hayatı ıskalamadan diyette kalıyorum" desem, belki reklam metni gibi yazmış olurum ama inan abartmış olmam:) Emeğine, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumlar da olmasa blogger'lık çekilecek eziyet değil aslında Nalan:)
      çok teşekkürler:)

      Sil
  5. Soğanlı ekmek muhteşem oldu :))) Tarif için çok çok ama çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  6. Benim ekmeğim neden kabarmadı acaba

    YanıtlaSil
  7. bazen malzemeden bazen fırından kaynaklı olabilir.tadı güzelse sorun yok:)

    YanıtlaSil
  8. mrb blogunuzu sürekli takip ediyorum aç kalmadan diyet yapıorum ömrümde ilk defa. benim sorunum fırınımn olmaması bunu mikrodalgada pişiremez miyim acaba

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips