sosyal ağlarda izleyin

13.2.13

PEYNİR KAPLAMALI TAVUK

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
 Kaplamalı tavuk daha önce de denemiş ama pek beğenmemiştim.Birkaç tarifte parmesan eklenmiş kaplamalar görünce lorla denemek istedim.Elimde hazır almış olduğum epey kuru bir lor vardı.Rondodan geçireceğimiz için kuru olması işimi kolaylaştırdı.Bu kez hem daha çıtır hem de lezzetli bir kaplama oldu.
Umarım beğenirsiniz:))

MALZEMELER:
-5-6 parça fileto tavuk göğsü
-1 yumurta akı
-1 yk yulaf kepeği
-2 yk lor peyniri
-1/2 tatlı kaşığı sarmısak tozu
-1/2 tatlı kaşığı soğan tozu
-1/2 çay kaşığı köri
-1/2 çay kaşığı toz kırmızı biber
-çok az tuz

Lor peyniri incecik olana dek rondodan geçirilir.Kepek ve baharatlar eklenerek iyice karıştırılır.

Yumurta akı çırpılır.

Tava ısıtılır.Birkaç damla z.yağ eklenir.



Tavuklar önce yumurta akına sonra karışıma bulanıp önlü arkalı iyice kızartılır.

Afiyet olsun:)

                                                                                                                         

9 yorum:

  1. Ricotta ile de yapabilirimiyim

    YanıtlaSil
  2. beğendim çok güzel görünüyor. Bu arada biz de sizleri adresimize bekleriz.
    http://www.sofrabezi.net/

    YanıtlaSil
  3. balsamik sirke için günlük limit var mı ?

    YanıtlaSil
  4. ve elma sirkesi için limit var mıdır. aynı şekilde küçük tüplerdeki aromalar için de limit nedir günlük tüketim olarak çünkü kolza yagıymıs yani sonuçta yağ.
    yulaf kepegi galeta karısımı hakkındaki yazınızı okudum ama gluten içeriyor. seyir boyunca hep kullansam sorun olmaz mı.
    domates salçasını da atakta,saf protein gunlerinde ve seyırın protein sebze günlerinde ne miktarda tuketebilirim. yazılarınızı okudum ama tam sonuç çıkaramadım. ya da domates salçası yerine biber salçası tuketsem.
    tat marka salçayı sizde önermişsiniz sebzeli gunlerde domates yerine sınırsız tüketebilir miyim domates salçasını.
    şimdiden cokkkkkkk tesekkurler :D sizi seviyoruzzz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Simla yaptım bu tarifini benim lor peynirim biraz nemliydi ama lezzet olarak çok güzel oldu. Afiyetle yiyorum :-)

    YanıtlaSil
  7. naile ricotta nemli kalacaktır.bulaman zor olur.

    selen balsamik 1-2 yemek kaşığı uygun,diğer sirkelerde sınır yok.
    tüplerdeki aromalarda da sınır yok ama kullanabileceğin miktar zaten çok olamaz çünkü çok yoğun tatları.

    atak ve SP'lerde katkısız domates ve biber salçasını 1yk kadar kullanabilirsin.
    sebze günlerinde sınır yok.

    YanıtlaSil
  8. Eger bu tarıfler olmasa valla nasıl gecerdı bu dıyet.. habıre bunu dıyorum sıze.. Allah razı olsun sızden :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips