sosyal ağlarda izleyin

15.1.13

YUMURTALI TON BALIĞI SALATASI

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-2 yumurta
-1 büyük kutu light ton balığı
-3 yk yağsız yoğurt
-3 kornişon turşu
-1 diş sarmısak
-çeyrek küçük soğan
-1/2 tatlı kaşığı dijon hardal
-1 tatlı kaşığı sirke
-toz kırmızı biber,az tuz,karabiber

Yumurtalar çok katı haşlanır.Yoğurdun içine hardal,sirke,baharatlar,ezilmiş sarmısak ilave edilip çırpılır.Ton balığı süzülür;yumurtalar,soğan ve kornişon küp küp doğranır.Tüm malzeme yoğurda eklenerek karıştırılır.
Tırnak pide  üzerinde servis edilir.
Afiyet olsun.


not:yoğurt ve balığın beraber yenmesi zehirlenmeye yol açmaz.balığın taze olmasına dikkat edin.

12 yorum:

  1. mutlak deneyeceğim, eminim çok güzel dir çünkü içindeki tüm malzemeler damak tadıma çok uygun, Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben kadriye;
    muhteşem bir siteniz var sayenizde cok bilgileniyoruz ben diyete yeni başlayacam herhalde bundan sonra sizi sik sik sorularimla rahatsız edecem :) tarifte tırnak pide var bunu yiyebiliyormuyuz yiyebiliyorsak acaba sınırı nedir?

    YanıtlaSil
  3. selam nasilsiniz sizin kulandiginiz peynir mayasini buldum 4lt süte ne kadar kulanmam lazim birde güclendirmede yag orani %17 kasar ve benzer hollanda peynirleri izinlim cok tesekkürler sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  4. figen eminim beğenirsin o zaman:)

    kadriye merhaba;
    tarifteki pide dukan'a uygun.üzerine tıklarsan tarife ulaşabilirsin.

    filiz mmerhaba,
    4kg için yarım çay kaşığı yeterli.
    evet %17 güçlendirme için uygun bir yağ oranı.tabi 40 gr kadar.

    YanıtlaSil
  5. 20 gundur diyetimi uygulayamiyorum tekrar baslamak istiyorum atak evresindenmi baslamam gerek

    YanıtlaSil
  6. Bu tarifi sarimsakli ekmek ile denedim, cok güzel oldu. Sadece 3 kornison tursu az geldi ( benimkiler kucuktu) arttirmam daha iyi sonuc verdi

    YanıtlaSil
  7. Atak da nasil tirnakli pide yeniyor orasini anlayamadim

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar tariflerinizden çok yaralanıyorum sayenizde 13 kılo verdım bu tarıfi gördüm fakat hep büyüklerimiz derler balıkla yogurt yenmez derlerdi hatta balık ertesigün yiyorlan zehirler derlerdi kafam çok karıştı sizinde fikrinizi almak istedim

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    eğer balık bayatsa,yoğurt olsa da olmasa da zehirler.balıkla yoğurt yemenin hiçbir zararı yok merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  10. Bimdeki ton balığı süzülerek yenebilir mi % 10 yağ diyo

    YanıtlaSil
  11. Dun tarifi denedim. Mukemmel oldu ve resmen aksamimi kurtardi. Ayrica yogurt ve balik yenmez derler ama bana hic bisi olmadi. Esim o yaptiginla bagirsaklarini bozcaksin dedi ama aksine hicbisi olmadi :) Aldigin dualarin haddi hesabi yok sanirim Simla tekrar tekrar tesekkurler :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips