sosyal ağlarda izleyin

19.1.13

DOĞALSAN YULAF KEPEĞİ GALETA KARIŞIMI

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME

Bu ürün kısa bir süredir raflarda.Hatta birkaçımız satın alıp sayfada uygun olup olmadığını sormuştu.Bazılarımız ise üzerinde galeta karışımı yazdığı için direk galeta unu var zannedip görmezden gelmişti.
Ürünün içinde galeta unu yer almıyor ancak dukan galetası yapımında kullanıldığını belirtmek amaçlı galeta ibaresi yer alıyor.
(EDİT:Bu durum kafa karıştırıcı olduğundan ricamız üzerine yeni paketlerden 'galeta' kelimesi kaldırıldı.Her iki ürünün içeriği de aynı.Tereddüt etmeden alabilirsiniz.)
İçeriğinden tam olarak emin olmadığımdan  yanıtlayamıyordum soruları.Markette rastlayınca inceledim; Dukan'ın resmi ürün satış sitesinde bu ürüne benzer pancake ve muffin karışımlarından cesaretle , firmadan ürünün tam içeriğini öğrenip merkeze mail attım.
Dukan koçları inceledikten sonra SEYİRDEN İTİBAREN uygun olduğunu sadece karışım olduğu için kepek miktarını iyi ayarlamamız gerektiğini söylediler.
bu da dukan'ın kendi pratik karışımı


Doğrusu bu haber gerçekten harika geldi çünkü ürün o kadar pratik ki Dukan diyeti için gerçekten de kurtarıcı niteliğinde diyebilirim.İçeriğinde yulaf kepeğinin yanısıra gluten,peynir tozu,yumurta akı tozu,peynir altı suyu tozu ve çok az miktarda tuz var.Bu da demek oluyor ki sadece su ekleyerek krep yapma imkanınız var.Yanınızda rahatlıkla taşıyıp yumurta,süt aramadan sadece su ekleyerek pişirebileceğiniz gibi obsiyonel olarak sütle veya ekstra yumurta akı ekleyerek de pişirebilirsiniz.
Birçok tarifte de yulaf kepeğine alternatif olarak kullanabilirsiniz.

Üstelik protein oranı da çok yüksek olduğu gibi karbonhidrat oranı orijinalinin neredeyse yarısı kadar:))

Ürünü ölçtüm,tarttım,biçtim,denedim:)Bir iki değişik tarifte kullandım ama öncelikle  ne ölçülerde kullanmanız gerektiğini yazmak istiyorum.

Ürünün %70'i yulaf kepeğinden oluşuyor.1 yemek kaşığı yani 15gr galeta karışımının 10gr'ı yulaf kepeği.
Seyir ve güçlendirme için günlük 30gr yulaf kepeği hakkınız için bu üründen 45gr yani 3 yk kullanmalısınız.
Korumada ise 3yk yulaf kepeği karşılığında 4,5 yk galeta karışı yemeniz gerekiyor.

Yani kullanabileceğiniz ölçü şu şekilde;

45 gr galeta karışımı=30 gr yulaf kepeği

yani,

3 yk galeta karışımı=2 yk yulaf kepeği

Tartısı olmayanlar veya kaşık ölçüsünden emin olamayanlar ,normal boyutlarda bir çay bardağından 1 parmak eksik galeta karışımı kullanabilirler.

ÖNEMLİ NOT:BU ÜRÜNÜ GÜNLÜK KEPEK HAKKINIZ YERİNE KULLANABİLİRSİNİZ. YANİ BUNU KULLANDIĞINIZDA AYRICA KEPEK KULLANMAMALISINIZ.ÇÜNKÜ KEPEK İÇERİYOR ZATEN.



Bu tarifte sadece galeta karışımı ve su kullandım.
Çok pratik,kesinlikle acelesi olanlar için hayat kurtarıcı diyebilirim.

MALZEMELER:
-3 YK galeta karışımı
-1 çay bardağından 1 parmak eksik su

Tüm malzemeyi iyice çırpıp yağsız tavada istenen büyüklükte önlü arkalı pişirin.



Yukarda gördüğünüz ekmekçikleri tavada yaptım.Çok güzel kabardı ve tadı da harika oldu.

MALZEMELER:
-3 YK yulaf kepeği galeta karışımı
-1 yumurta akı
-1/2 çay bardağı yağsız süt
-1çay kaşığı kabartma tozu

Tüm malzemeyi iyice çırpıp ısınmış tavada arkalı önlü pişirin.

Ürünü büyük marketlerde bulabileceğiniz gibi gurmenet'ten de temin edebilirsiniz.Doğalsan'ın kendi satış sitesi yok fakat toplu alımlarda kargo ücreti ödemeksizin tüm ürünleri oldukça uygun fiyata temin edebilirsiniz.Özellikle aile boyu veya ofisce diyet yapanlar için çok daha uygun olabilir.Firmayla buradan iletişim kurabilirsiniz.

47 yorum:

  1. Vayy tava ekmeklerı bıldıgın bazlama olmus elıne saglık sabızsızlsndım şimdi

    YanıtlaSil
  2. hiç sorma.bir de mayalı ekmek yaptım ki mısır ekmeği gibi oldu.bayıldım.instagram'e yükledim.

    YanıtlaSil
  3. oooo süper görünüyor ilk fırsatta bakacağım:) teşekkürler.

    YanıtlaSil

  4. eline saglik. Her eve lazim bu :)

    YanıtlaSil
  5. selam yine süpersiniz türkiyenin dukani:))))) bu kadar tesadüf olamaz size hep danismak istiyordum burda dukanin sitesinde hep görüyordum bir cok ürünü aromalarimi ordan aliyorum ama diger ürünlerini yane kek, büskiv, miffin,nutella daha bir cok ürünü bize uygunmu bilemedim bazen insan atistirmalik istiyor hemen hazirda olmayinca kiriz geliyor ben güclendirmedeyim bu yazdigim ürünler bana uygunmu bunu bilmek istiyordum eger uygunsa hemen siparis verecem zor zamanlar icin simdiden cok tesekkürler sevgiler türkiyenin DUKANI:)))))

    YanıtlaSil
  6. estafurullah Filiz.utanıyorum sen öyle dedikçe:)
    oradaki ürünlerin kullanım şekilleri ve evrelerisitede yazıyor.
    saydıkların seyirden itibaren kullanılabilecek ürünler.miktarları ise paket üzerlerinde görebilirsin.

    YanıtlaSil
  7. pembe dukancı20 Ocak 2013 03:28

    Simlacım ellerine sağlık harika görünüyolar bend hemen alıp deniicem süpersin <3 :)

    YanıtlaSil
  8. cok tesekkürler bilgileriniz icin siz benim acimdan herseyi hak ediyorsunuz basindan beri herseyimi sizinle paylastim danistim sorularima bire bir cevap verdiniz her zaman yardimci oldunuz bu güne gelmemdeki payiniz cok büyük tariflerinizle bilgilerinizle diyetim cok güzel gecti hic sikici olmadi benim icin hata bazen diyorum siz istanbuldami yasiyorsunuz bilmiyorum ama izine geldigimde ziyaret edim sizi diye aklimda geciriyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. mrb simla hanım müthişsiniz ya bayıldım bloğunuza.. bir insan bu kadar mı özenli,hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan bir blog kurar..ben 21 aralıkta bu diyete başladım 5 gün atak yaptım 5 günde 5 kg verdim..bu arada danışıcam size ama nereye yazacağımı bilemedim o yüzden bu yazınızın altına yazdım..seyirin onuncu gününde bıraktım gibi bişey oldu yani harala yemedim ama dukanıda kafama göre uyguladımm az yerim dedim ama olmadı oldugum yerde sayıyorum napayım tekrar ataktan mı başlayayım yoksa seyire devam edeyim mi şimdiden çok teşekkürler cevabınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  10. İçinde galeta unu var mıymış Simla Hanım? Yoksa gluten galeta unundan farklı bişey mi?

    YanıtlaSil
  11. Hayır yok Şenay.olsaydı izinli olmazdı.gluten tahıllarda bulunan bir madde.yulafta da bir miktar mevcut.

    YanıtlaSil
  12. zübeyde teşekkürler,
    ataktan başlama seyirden SP ile başlayarak-ama kurallara uyarak:))-devam ettiğinde sonuç alırsın.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba simla,
    bugün eşimle seyir evresine geçtik yaklaşık 5 er kilo verip,
    Bugünden itibaren 2 yk yulaf kepeği hakkımız oluyor..
    galeta olayını anlayamadım..?
    seyir evresi ve devamı için karışım yapabileceğimizi anlatmışsın ne güzel ama ben anlayamadım :(
    1.5 YK yulaf kepeği + 1YK galeta tozumu ekleyeceğim? olay nedir :)

    YanıtlaSil
  14. şöyle söyliyeyim,
    elimde doğalsan yulaf kepeği galeta karışımı var diyelim..
    Normalde hakkım 2 yulaaf kepeği seyirde olduğum için fakat elimde karışım var diye 3 kaşığa çıkıyor hakkım? doğrumu anladım?

    YanıtlaSil
  15. yusuf doğru anlamışsın.
    günlük 2 yk sade yulaf kepeği hakkın yerine bu üründen 3 yk yiyebilirsin.ayrıca kepek tüketmemen gerekiyor.

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ederim,
    Dukandan ziyade senin blogunla kilo verebiliyoruz, dukan diyetini pierre dukandan iyi biliyosun :) Teşekkürler paylaşımların için

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Simla, benim kafam karıştı. Ben günde iki yemek kaşığı doğalsan yulaf kepeği galeta karışımı olan üründen tüketiyorum seyirde yanlış yolda değilim dimiii :)

    YanıtlaSil
  20. Slm Simla hanim. Ben gecen sene tesadüfen dukan diyetiyle taniśtim. Hamileydim 110 kiloyla doguma gittim:)) dogumdan birhafta sonra 97 kilo oldum. Dukana basladim 10 kilo verdim. Daha sonrasinda biraktim. Spor iş hayati ve dikkat etmelerimle 73 kiloya kadar düstum. Boyum 170. Suan tekrar basladim dukana 4. Atak gunundeyim. Hedefim 65 olmak. Sizin siteyle motive oluyorum. Harika bir site hazirlamissiniz sizi tebrik etme geregi duydum. Gece gündüz canim her sıkıldiginda sizinleyim. Suan dukan yemek tarifleri kitabida ismarladim yeni cikmis galiba. Ama sizinde super tarifleriniz var. Hersey icin tskler ederim. Bu arada Almanyadan yaziyorum. (Özlem)

    YanıtlaSil
  21. Slm Simla hanim. Ben gecen sene tesadüfen dukan diyetiyle taniśtim. Hamileydim 110 kiloyla doguma gittim:)) dogumdan birhafta sonra 97 kilo oldum. Dukana basladim 10 kilo verdim. Daha sonrasinda biraktim. Spor iş hayati ve dikkat etmelerimle 73 kiloya kadar düstum. Boyum 170. Suan tekrar basladim dukana 4. Atak gunundeyim. Hedefim 65 olmak. Sizin siteyle motive oluyorum. Harika bir site hazirlamissiniz sizi tebrik etme geregi duydum. Gece gündüz canim her sıkıldiginda sizinleyim. Suan dukan yemek tarifleri kitabida ismarladim yeni cikmis galiba. Ama sizinde super tarifleriniz var. Hersey icin tskler ederim. Bu arada Almanyadan yaziyorum. (Özlem)

    YanıtlaSil
  22. Slm Simla hanim. Ben gecen sene tesadüfen dukan diyetiyle taniśtim. Hamileydim 110 kiloyla doguma gittim:)) dogumdan birhafta sonra 97 kilo oldum. Dukana basladim 10 kilo verdim. Daha sonrasinda biraktim. Spor iş hayati ve dikkat etmelerimle 73 kiloya kadar düstum. Boyum 170. Suan tekrar basladim dukana 4. Atak gunundeyim. Hedefim 65 olmak. Sizin siteyle motive oluyorum. Harika bir site hazirlamissiniz sizi tebrik etme geregi duydum. Gece gündüz canim her sıkıldiginda sizinleyim. Suan dukan yemek tarifleri kitabida ismarladim yeni cikmis galiba. Ama sizinde super tarifleriniz var. Hersey icin tskler ederim. Bu arada Almanyadan yaziyorum. (Özlem)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİLO VEREBİLDİNİZMİ ÖZLEM HANIM??BENDE İKİNCİ KEZ DİYETİ YAPIYORUM AMA 4 HAFTADA 3 KİLO VEREBİLDİM.

      Sil
  23. merhabalar bende diyete başladım bugun ve bu yulaf kepeği galeta karışımdan aldım. bi kase yoğurda 1.5 yemek kaşığı karıştırarak yedim yanlış mı yaptım ölçüde? atak evresinde kullanılabilirmi bu yulaf kepeği galeta karışımı. bide bu kepeği günde kaç kere tüketecem bilgi verebilirmisin acaba şimdiden teşekkr ederim

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. merhaba simla büyüksün yücesin,
    25 gündür bu rejimi yapmaya çalışıyordum 2 haftadır kilo veremeyince araştırayım dedim dün bu cenneti buldum ve hataların hepsini yaptığımı farkettim(başta kitabı okumamak, yanlışlıkla tarifler kitabını alıp ordan idare ediyordum) hatta yulaf kepeği yerine yulaf ezmesi yedim ben... senin mikrodalga ekmeğini yaptım bugün şahane oldu ilk kez ekmek yaptım(her açıdan ilk) evi dolduran kokusu mu tadı mı beni benden daha çok aldı bilmiyorum... ve şuanda farkediyorum ki ben ordaki yulaf kepeği yerini bu karışımı koydum, 5-6 dk.da şaheser yarattım diye sevinirken (bugün en baştan başladığım için ataktayım) (ve aslında bilmeyerek yediğim light kaşar salam dışında hiç bozmamıştım) yine hatalı oyun oynadığımı farkediyorum :(

    YanıtlaSil
  26. bugün mahlep aromalı kabartma tozu kullanarak (serbest olup olmadığını bilmiyorum ama) yaptım. süper oldu yok böyle bi lezzet :D

    YanıtlaSil
  27. Simla hanım ,sizin için klasik olacak ama yarattığınız bu sayfa için çok teşekkür ederim , siz olmasaydınız 8 kg hayatta veremezdim .Vermem gereken 3 kg kaldı ,ama sanırım süttozunu kullanarak yaptıgım rulo pastanızdan abarttıgım için duraklama yaşıyorum:) Size sormak istediğim süttozunun vücudumuza verdiği bir zararı var mı ? Süttozu kullanarak yapılan yiyecekler daha lezzetli oluyor ve diyete devamı bu şekilde sağlayabiliyorum.Bir de kepek galeta karışımının kesinlikle diyeti bozmadığından eminiz değil mi?Çünkü o da harika oldu :) teşekkür ederim .MELEK

    YanıtlaSil
  28. sayfanızı cok severek takip ediyorum dukan diyetinde 3. haftam uzun sürmeyecek zaten o yüzden hiç yediklerimden sıkılmadan sürdürüyorum diyetimi.

    sormak istediğim bir şey var şimdi bu galeta karısımında tuz varya biraz hiç tatlı tarif denemedim
    tuzlu tat hissedilir mi tatlı bir tarif denesem?

    YanıtlaSil
  29. hayır tuz tadı hiç hissedilmiyor.tatlılarda da kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba kuru mayada birsınır yok mu acaba

    YanıtlaSil
  31. hayır yok ama zaten en fazla ne kadar kullanabiliriz ki:)

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, bu galeta karısımından bildiğimiz gevrek galeta yapılamaz mı? Öyle hayal etmiştim atıştırmalık olarak açıkçası:)

    YanıtlaSil
  33. yapılır tabi.benim kahvaltılık gevrek tarifimi tuzlu yaparsan olur.
    arama motorundan ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  34. selam simla :)
    bu tarifini de denedim.bu diyet boyunca hepsini yapacağım :)gerçekten çok güzel oldu,ailece yedik hatta.ekmek yerine kullanılabilecek,sandviçte yapılabilecek pratik bir tarif.teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. simla hnm yulaf kepeği karışımını güçlendirmenin saf protein gününde de kullanabilir miyiz yoksa ataktaki gibi o gün yulaf kepeği mi kullanmalıyız

    YanıtlaSil
  36. 5 günde ancak bir kilo verebildim.. ;(

    YanıtlaSil
  37. Ben www.yulafkepegial.com dan alıyorum tadıda çok iyi zayıflatıyorda tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Simla hanım öncelikle paylasimlariniz için çok teşekkürler.

    sanırım sizin gibi puf puf ekmekler yapmayı bir tek ben basaramadim. 3 yk kepekli tariften 1 kase harç çıktı ve bunu ikiye bölüp tavada pisirdim krep gibi oldu. hepsini kullansam pismez sandım.. yardım lütfen :(

    YanıtlaSil
  40. merhaba ben 3 gündür dukanı yapıyorum. atak evresindeyim fakat yulaf kepeği bulamadığı için bu galeta yapımında kullanılan yulaf kepeğini kullanıyorum doğalsanın . atak evresinde kullanmam doğru olur mu sizce ?

    YanıtlaSil
  41. merhaba ben 3 gündür dukanı yapıyorum. atak evresindeyim fakat yulaf kepeği bulamadığı için bu galeta yapımında kullanılan yulaf kepeğini kullanıyorum doğalsanın . atak evresinde kullanmam doğru olur mu sizce ?

    YanıtlaSil
  42. Normelee ygurda katip yiyemedim.Bakalim yiyebilcemmi -,-

    YanıtlaSil
  43. off bende karışım alıyorum ama ısrarlada galeta karışımı arıyorum. demek aynı ürün araştırmayınca böyle yanılıyor insan. paylaşımlarda bildirimlerde çıkmıyor fac de, bende fırsat bulup sık sık bakamıyorum ama şimdi takibee aldım umarım ana sayfada hep görürüm paylaşımları. :)

    YanıtlaSil

  44. RU SHEIM YULAF KEPEĞİ OAT BRAN
    hiçbir yerde marketlerde şuan uok tek tek baktım

    YanıtlaSil
  45. Simla hanım merhaba, ben yulaf kepeği karışımı kullanıyorum ve sitenizde bu karışımın 3 kaşığının yulaf kepeğinde 2 kaşığa denk geldiğini okudum. Buna göre bu 3 kaşığı 1,5 - 1,5 kullanarak 2 farklı zamanda kullanabilir miyim aynı günde? 1,5 kaşıkla sabah ekmek yapıp kalan 1,5 kaşıkla öğleden sonra kek için mesela

    YanıtlaSil
  46. merhaba ben şu an atak yapıyorum, ama yulaf kepeği yerine bu karışımdan yedim, bugün 3. günüm ilk gün yulaf kepeği yemiştim 2 gün bu karışımdan yaptığım ekmeği yedim, yanlış mı oldu acaba, nolur dönerseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips