sosyal ağlarda izleyin

22.1.13

BİBERDE MENEMEN



EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME

Diyetten sıkılmamanın bir yolu da alışılageldik tarifleri süsleyip püsleyip sunmak.Böylece hem gözünüz doyar hem de farklı bir yiyecek yiyormuş gibi hissedersiniz:)
Menemeni bibere doldurmak da bunlardan biri.Basit ama şık bir fikir:))

MALZEMELER:
-2 adet dolmalık biber
-2 yumurta(1 tam+1 ak)
-2 yk lor peyniri
-1 yk yağsız civil peyniri
-1 küçük domates
-tuz,karabiber
Biberlerin sapları kapak şeklinde kesilerek çekirdekleri ayıklanır.
Domatesin kabukları soyulup, çekirdekleri çıkartılarak minik minik doğranır.
Yumurta,domates,peynir ve baharatlar iyice karıştırılır.Biberler devrilmemesi için muffin kalıplarına oturtulur ve içi doldurularak kapakları kapatılır.180 derecede ısıtılmış fırında pişirilir.


Afiyet olsun

5 yorum:

  1. :)) çok güzelmiş ben de geçen gün sebzeli günümde( Evdekilere lahana ve biber dolması yapmıştım)
    az biraz lahana domates çok az tavuk kıyıp doldurdum içine :)
    onlar götürürken ben de bu haliyle eksik kalmadım hiç de fena değildi:))

    bu tarifi de uygulayacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Tüm bu güzel lezzetler için çok teşekkürler ellerinize sağlık.Civil peynirinde hangi markayı kullanıyorsu nuz?Ben Yörsanınkini aldım ama tam yağlı yazıyor üzerinde?

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun hatice,

    Funda merhaba,
    her civil aynı değil tabi.benimki leben marka.internetten sipariş verdim.yağı %1 kadar.ancak öncesinde mutlaka suda bekletilmeli.aşırı tuzlu çünkü.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinise saglikk...
    Ps gunlerinde bir ögun icin yeterli mi bir tanesi...yoksa biraz daha protein eklemek gerek mi yanina?

    YanıtlaSil
  5. Gayet yeterli protein içeriyor:)afiyet olsun:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips