sosyal ağlarda izleyin

30.11.12

ÖDÜLÜMÜ ALDIM ,BAŞUCUMA KOYDUM:))



2 sene öncesine kadar biri bana gelip blog yazarı olacağımı(üstelik yemek blogu:D),bu blog sayesinde onbinlere ulaşabileceğimi ve 'En Çalışkan Blog' finalisti olarak ödül alacağımı söylese gülerdim:))

Dün gece ödül için sahneye çıkarken hem çok heyecanlandım hem de duygulandım.
İnsanın emeklerinin karşılığını görmesi,takipçilerinin ve jürinin ödüle layık bulması inanılmaz bir motivasyon kaynağı.

Hepinize yanımda olduğunuz ve heyecanımı paylaştığınız için teşekkür ederim:)

Tam gaz devam...

Ayrıca bu harika geceyi organize eden BUMERANG da kocaman alkışı hak ediyor.Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler...
en başta ben,arkada ise sayfamız:))

39 yorum:

  1. bu harika..tebrik ederim simlacım.. :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim,çok gurur verici bir şey,devamı hep gelir inşalah

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum, sonuna kadar hak ediyorsunuz..

    YanıtlaSil
  4. Ben sadece dukan kıtabını okuyarak, burada yazan yemekleri keşfedemezdim. Bizim,benim damak tadıma uygun keşifleriniz ve paylaşımınız için çok teşekkürederim.Ben dukkan diyetinde çok yeniyim. Hedefledigim kiloya indigimde mutuluğumda büyük payınız olacak buna eminim.Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. sonuna kadar hakkınız :) tebrikler!

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler simla hanim. Daha nice basarilara insallah

    YanıtlaSil
  7. Wuuuu supersin daha be diyimki imrenmemek elde degil :)

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederiz basarılarınızın devamını dileriz keske birden çok oy verebilseydik denedim valla ama olmadı
    :d

    YanıtlaSil
  9. tebrikler daha nice ödülere insallah

    YanıtlaSil
  10. Gönülden tebrikler... bence yaptıklarınla çok daha iyilerini hak ediyorsun canım... daha nice başarılara... o kadar çok kişinin hayatına böylesine dokunabilmek... bu kadar önemli ve zor bir yoculukta ışık tutabilmek... bu kadar sabırla destek olabilmek... bu ne büyük bir emek... emeklerin böylesi taçlandırılması çok güzel... tekrar tebrikler... çok teşekkürler tüm yaptıkların için... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Simla Hanım merhaba,
    Öncelikle başarınız için tebrik ederim ve böyle faydalı bir blog için teşekkür ederim.
    Dukan diyetine başlayacağım kitabı dikkatlice okuyorum notlar alıyorum kendime ancak bazı sorularıma cevap bulamadım o yüzden sana bir kaç sorum olacak umarım cevaplayabilirsin.
    İlk olarak yağsız süt,peynir ve yoğurt bulamadım.Onun yerine light ürünleri kullanabiliyor muyuz. Light ürünlerin yağ oranları genellikle 100 grmda 1.5 olarak görünüyor.Açık peynir satanlarda da yağsız peynir yok az yağlı peynir var.

    Seyir döneminde kullanılan sebzelerde karnıbahar ve brokoli yok.Bunları da mı yememeliyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      ben teşekkür ederim:)
      tamamen yağsız süt ürünü bulunamadığında en fazla 100gr da %2 olanlar uygundur.
      peynirde ise lordan başka şansımız pek yok malesef:)onu da paketlilerden tercih etmelisin.arzu edersen lor,çokelek ve quark peynirini kendin de yapabilirsin.tarifi blogda mevcut.
      karnabahar ve brokoli lahana ailesinden ve izinli.kitabın en arka sayfalarındaki listede mevcut.karnabahar kısırını da mutlaka denemelisin;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim cevabın için:)
      Tariflerini deneyeceğim hepsi cok güzel görünüyor sayende bu diyet daha yapılası bir hal almış.
      Sevgiler.

      Sil
  12. Tebrik ederim Simla. Ne mutlu sana. Benim de bu diyetteki yardımcın senin güzel bloğun. Hedefime ulaşmakta ve aç kalmamakta ki en iyi yardımcı. Sen bir tanesin.

    YanıtlaSil
  13. Ben de emegi gecen herkese teşekkür ederim.Herkes arı gibi paylasimda bulunuyorlar.Gercekten hepimiz birbirimize destek oluyuyoruz.Birbirini tanimayan insanlar ayni yola bas koyup beraberce daha keyifli gecmesini sagliyorlar bu süreci. HERKESIN EMEGINE VE YÜREGINE SAGLIK ama en basta tabiki de sana Simlacim.Sen bu sayfayi acmasaydin tabiiki de bunlarin hicbiri olmayacakti ♡♥♡

    YanıtlaSil
  14. Yürekten kutlarım..Benim 18 kiloma mal olmanıza rağmen (!):))))

    YanıtlaSil
  15. hayat tarzı değişikliğine yol açan bu bloğa sonsuz teşekkürlerrrrrr

    YanıtlaSil
  16. hayat tarzı değişikliğine yol açan bu bloğa sonsuz teşekkürlerrrrrr

    YanıtlaSil
  17. Yalnız fotoda en iyi fizik senin :) Eee Dukan farkı...

    YanıtlaSil
  18. Yalnız fotoda en iyi fizik senin :) Eee Dukan farkı...

    YanıtlaSil
  19. Tekrar tebrikler Simla...Ben de övünüyorum sonuçta hepimizin sayfası:))

    YanıtlaSil
  20. Bende 3 aydir dukan diyeti yapiyorum tam 10 kilo verdim ama bir aydir kilo vermem durdu vazgecmeyi dusunmuyorum ama dikkat ettigim halde kalan birkac kilo beni zorluyo yumruk yaptigim halde

    YanıtlaSil
  21. İsmim fatos lutfen cevap verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş merhaba,
      belki de ideal kilona ulaşmışsındır?

      Sil
  22. merhaba Simla :) ben 14,01,2013 itibariyle dukan diyetinde başladım ve bugüne kadar 12.7kg verdim. sık kullanılanlarıma eklediğim blog adresin bu süre zarfında bana çok yardımcı oldu. bankacı olmam ve dolayısıyla zaman yemeklerime zaman ayırma konusunda çok sıkı sorunlar yaşasam da her şıkıştığımda blogunu açarak destek aldım. özellikle canımın başka şeyler yemek yemek istediği sıralarda asıl en büyük desteği aldım. aslında kısır bir diyet içerisinde olmadığımı ve hafta sonlarımda biraz daha fazla vakit ayırırsam özlediğim yemek tadlarına daha da kolay karşı durabildiğimi gördüm. Bu ödül kesinlikle hakkın. Ellerine, emeğine sağlık. Başarıların her konuda daim olsun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ederim,bende sınırsız besinlerle tarif denerken es kaza karsılastım blogunuzla ve resmen kurtarıcım oldunuz.. Tamamiyle hakketmişsiniz ödülünüzü. Çok sevindim böyle bi blogun varlığına. Varolun simla hanım =)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips