sosyal ağlarda izleyin

28.11.12

DUKAN KREP YAPIMI VİDEOSU







Yeni başlayanlar için Dukan Krep Yapımı videosu hazırladım:)

Arka fonda duyduğunuz ses minik kızım Eda'ya ait:)
Bir elimle çekip ,diğeriyle yaptığım için bazen ekran kayabiliyor ama fon müziğim home tv tariflerini aratmıyor:DD

Keşke tüm tarifleri video haline getirmek mümkün olsa ama kayıttı,sesti,montajdı bayağı zor iş.
Hele benim gibi teknolojiyi el yordamıyla(ve google desteğiyle:D)takip ediyorsanız zordan da öte:)

not:oldukça yüksek kalitede bir videoydu ve youtube'a yüklenmedi.ben de biraz azaltıp tekrar yükledim.videonun yazılarında ve görüntüde sonuna doğru görülen egzotik:) kaymalar onun neticesinde oldu:D

İyi seyirler:))

20 yorum:

  1. Hahahaa en sonunda bunuda mı yaptın? :))

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık canım... özellikle yeni başlayanlara çok yardımcı olacak bu video... tek elle de çok başarılısın bence... :))

    YanıtlaSil
  3. semra gülbahar29 Kasım 2012 12:27

    yakında bir martha stewart'ımız olacak!:))

    YanıtlaSil
  4. Süper, emeğinize sağlık. video çok güzel sizden teknik öğrendim...

    YanıtlaSil
  5. size imreniyorum Simla hanım....tebrikler...
    yeni tarifleri dört gözle bekliyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. emek verip faydalı olmaya çalısmak çok onur verici..her şey için teşekkur ederiz..görunurde basit gibi görunse de aslında bir kişinin bile hayatını değiştirmek özguven kazandırmak o kişi için değişilmez bir sey..blogunuzun ve basarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  7. Bu krepleri atak evresinde yiyebiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  8. Videodakileri aynen yapıyorum ama karışım sizinki kadar katı olmuyor. Çok sulu bir hal alıyor. Neden acaba? Bir de yumurta akı demişsiniz ama videoda yumurta sarısı değil mi koyduğunuz? Bir farkı var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır akını kullanıyorum.çekimden rengi sarı gibi olabilir.kıvamı sulu geliyorsa sütü azaltabilirsin.yumurta akı saf protein olduğu için sarısı yerine onu kullanıyorum.

      Sil
  9. bu diyete baslamam için beni heveslendiren guzel insan emeğine sağlık.:))

    YanıtlaSil
  10. merhabalar:( ben bir kac bashladim ve kacamak yaptim.. yeniden nasil bashlasam? :(((

    YanıtlaSil
  11. merhabalar:( ben bir kac kez bashladim ve kacamak yaptim.. yeniden nasil bashlasam? :(((
    lutfen yardim edin.... Azerbaycandan selamlar

    YanıtlaSil
  12. simla hn merhaba,
    blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum.
    sonunda dukan diyeti yapmaya karar verdim. bugün 3. günüm.
    başlamadan önce koştur koştur doğalsan marka yulaf kepeğimi de aldım.
    ama 3 gündür ne krep ne bazlama yapabildim
    kaybettiğim zamana mı çöpe giden malzemeye mi yiyemediğim krepelre bazlamalaara mı sinir olayım bilemedim.
    birtütlü olmuyor ya çok sulu oluyor yada hantal bir hamur gibi oluyor tavaya koyunca ya alt taraf yapışıyor üst hamur kalıyor.emin olun paketin yarısından fazlası gitti ama ben başaramdım acabada sorun bende mi (normalde un ile güzel krep yaparım) yoksa yulaf kepeğinde mi ölçüler aynı yazdığınız ginbi önce süt ile denedim olmadı yoğurt denedim hele yoğurt koyunca keskin hamur kokusu oldu pişseydi bile yenmesdi herhalde.
    Acil destek talep ediyorum.
    İyi günlerç..çç.ç.

    YanıtlaSil
  13. normal unla yaptığın krep performansını bekleme bu hamurdan.
    gluten olmadığı için hemen kıvam almayacaktır.klasik krep gibi sulu değil daha katı bir kıvamı olmalı.çok iyi bir tavan olmalı.üstü gözenek gözenek olmadan çevirmemelisin.tava ısındıktan sonra krebi döküp altını kısıp ağır ateşte içini çekerek pişirmelisin.ilk etapta büyük ve ince krepler yerine pancake büyüklüğünde yapmayı dene.zamanla malzemeye alışırsın.kepeği tepeleme kullan ya da 15gr tartarak ekle.

    YanıtlaSil
  14. tşkler.
    Simla hn.
    Akşam birdaha deneyeceğim.
    inşaallah olur.
    fırında pişrsem olmaz mı.
    Silikon kaplara loyup fırına koysam mesela?

    YanıtlaSil
  15. olur ama bu kadar az malzeme için fırın çalıştırmaya değmez.tavada çok daha pratik.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips