sosyal ağlarda izleyin

8.11.12

İSKENDER KEBAP

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Yaptığım DÖNER 'in fazlasını derin dondurucuya atmıştım.Dün akşam eve geç dönünce hemen çıkarıp kızgın tavaya attım.Altına dukan usulü ekmek ve sosla mükellef bir tabak oldu.

MALZEMELER:
Döner
-EV YAPIMI DÖNER İÇİN TIK TIK
Benim gibi güçlendirmedeyseniz 2 dilim tam buğday ekmeği ,diğer evreler için Tırnak Pide
-TIRNAK PİDE YAPIMI İÇİN TIK TIK
Sosu için;
-1 yk domates salçası(Katkısız,şekersiz,yağsız)(Atak veya SP gününüz değilse arttırabilirsiniz.)
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-1 tatlı kaşığı toz kırmızı biber(silme)
-1 çay bardağından 2 parmak az sıcak su
-az tuz

Salça z.yağı ile biraz kavrularak kokusunun çıkması sağlanır.Su ve baharatlar eklenerek biraz pişirilir.

Sırasıyla ekmek,döner ve sos tabağa alınır ve yağsız yoğurtla servis edilir.

Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Harika görünüyor Silma...hazır dönerlede olurmu acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazır dönerler aşırı yağ içerdikleri için uygun değil.

      Sil
  2. hmm iste budur ellerine saglik en kisa zamanda bende yapmaliyim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. selam :) tarifinizi çok beğendim ve bugün uyguladım fakat bugün benim seyirin SP günü...ben sanırım anlamadan yaptım 1 yemek kaşığı salça koydum sorun olur mu?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips