sosyal ağlarda izleyin

2.11.12

DUKAN DİYETİ TARİFLERİM 2 YAŞINDA:))



BİRLİKTE BÜYÜYORUZ:))

18 yorum:

  1. Birlikte eriyoruz :))
    Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet dukan kardeşliği olarak birlikte nice zayıf ve bol yemekli günlereeeeee.

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara. Burası sayesinde birçok tarifle Dukan diyetim renklendi. Damak tadımıza uygun Dukan tarifleriniz çok işime yaradı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Nice Yıllara ve tebrikler bu guzel site ve tarifler icin.

    YanıtlaSil
  5. cok guzel bı sıte,tarıfler cok ısımıze yarayacak.hep beraber saglıklı gunlere

    YanıtlaSil
  6. kendimi hazir hissetigimde basliyorum suan kitabi okuyorum tabi once anlamali sonra baslamal NİCE YİLLARA

    YanıtlaSil
  7. kendimi hazir hissetigimde basliyorum suan kitabi okuyorum tabi once anlamali sonra baslamal NİCE YİLLARA

    YanıtlaSil
  8. nice yillara iyiki varsiniz sayenizde diyetim güzel geciyor güzel tariflerinizle sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuzu dün keşfettim ve dünden beri her bilgisayar başına geçişimde ilk iş sizin blogunuzu açmak oluyor. Yarın ben de dukana başlıyorum hatta birçok tarifi sitenizden not ettim bile kendime:) Kitabı okudum fakat zamanla oturacak bazı şeyler biliyorum fakat neyi nasıl ne zaman yiyeceğim konusunda hep bir tereddütüm var. Mail adresinize baktım ama bulamadım o yüzden buradan yazıyorum kusura bakmayın. Sorularım için bana yardımcı olabilir misiniz acaba? gamzedd@gmail.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze merhaba,
      Buradan hızlı dönüş yapamayabilirim.Facebook sayfamı izlemeye alırsan duvardan daha hızlı haberleşebiliriz.
      Sağ üst kısımda takip et kısmında hem mailimi hem de diğer sayfalarımı görebilirsin.

      Sil
  10. Tarifleri inceledim ve bayildim hep standart seyler yapiyordum ve sıkıcı oluyirdu renk kattiniz tesekkurler emeginize saglik;)

    YanıtlaSil
  11. ben yeni dukancıyım.. sadce 5 gün oldu ilk günden sizinle tanıştığım için bence çok şanslıyım.. teşekkürler simla hanım...

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips