sosyal ağlarda izleyin

4.10.12

PRENSES KARNABAHAR

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Patatesten prenses olur da karnabahardan olmaz mı?Burası Dukan mutfağı.Herşey olasılık dahilinde:))

MALZEMELER:
-1 küçük boy karnabahar
-1 yumurta
-3 yk süttozu
-3 yk lor peyniri
-1 yk mısır nişastası
-1 çay kaşığı toz sarmısak(şart değil)
-tuz,karabiber,toz kırmızı biber


Karnabahar çiçeklerine ayrılır ve sapları kesilir.İyice yumuşayana dek haşlanır.Haşlanmış karnabaharlar iyice süzülüp soğuması için süzgeçe alınır.(Salata kurutucusu  kullanarak tüm fazla suyu süzdürebilirsiniz.Buharda pişirmek de başka bir seçenek)
İyice süzülüp,soğuyan karnabaharlar ve lor peyniri  püre olana dek robotta çekilir.
Süttozu,nişasta,yumurta ve baharatlar eklenerek çırpılır.
Yağlı kağıt üzerine kaşıkla küçük toplar halinde paylaştırılır ve önceden 185 derecede ısıtılmış fırında kızarana dek yaklaşık 25-30 dk pişirilir.

Afiyet olsun.

12 yorum:

  1. of of of eline sağlk.. nasılda aklına geliyor

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bunun yanina ekstra Protein eklemeye gerek var mi? Yoksa icindekiler yeter mi Simla hanim ?

    YanıtlaSil
  4. Çook ama çok güzel oldu. Deneyecek olanlara kıymalı sosla yemelerini de tavsiye ederim.. Fikrinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. tarifte neden mısır nişastası yok acaba o hangi aşamada konulacak ??

    YanıtlaSil
  6. aa ben bu tariji nasil kacirmisim

    YanıtlaSil
  7. Birkaç gündür yulaf kepeği bıkkınlığı yaşıyorum. Lokmalar boğazımdan geçmiyor, içim dönüyor. Yulafa biraz ara versem, özlesem diyordum ama dukan sınırları içinde ekmek olarak ne yiyeceğimi bulamıyordum. Sonra dedim ki kendi kendime; "Simla'nın kesin ekmek olarak da kullanabileceğim egzantrik bir tarifi vardır". Haklıymışım...

    Karabahar prensesi iki gündür ekmek yerine yiyorum. Bu kadar mı güzel olur... Çekinmesem bir oturuşta bir tepsi yiyebilirim. O derece...

    Benimkinin görüntüsü tam olarak fotoğraflardaki gibi pürüzsüz olmadı. Sanırım robot yerine parçalayıcı kullandığım için. Ama benimkinin görüntüsü de güzel oldu, kırpık kurabiye gibi:)

    Dün eşim yedi bir tane. "İçinde ne var sence?" dedim... Herşeyi saydı, bir tek karnabahar demedi:) Bu anıyı da "ben karnabahar sevmem ki..." diyerek tarife mesafeli yaklaşan dukancılar için yazıyorum...

    YanıtlaSil
  8. süttozu koymasak olurmu yada onun yerine başka bişey

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglik.ps gunumdeyim denedim hemen.tariflerin hepsii super simla hanim

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips