sosyal ağlarda izleyin

11.10.12

PALAMUT KÖFTE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Balık sevmeyenlere bile rahatlıkla yedirebileceğiniz nefis bir köfte tarifinde sıra.Hazır palamut mevsimiyken bir de bu tarifi deneyin derim.

MALZEMELER:
-1 adet palamut (alırken tüm kılçıklarını temizletip, fileto olarak alın)
-1 yumurta
-1 tatlı kaşığı yulaf kepeği
-1/4 küçük soğan(veya 2-3 arpacık soğan)
-1 avuç dereotu
-1 avuç maydanoz
-karabiber,toz kırmızı biber,çok az tuz

Palamut kesme tahtası üzerinde bıçakla incecik kesilerek kıyma haline getirilir.Soğan rendelenir ve fazla suyu sıkılarak balığa eklenir.Otlar ince ince doğranır ve kalan malzemelerle beraber balığa eklenerek iyice yoğrulur.

Yağsız tavada her iki yüzü de iyice kızartılarak servis edilir.

Afiyet olsun:)

9 yorum:

  1. İstanbul'da yaşayanlar belki bilir, Taksimdeki Zencefil çok güzel yapar bunu, sizinki de onu aratmayacak galiba. Tşk.

    YanıtlaSil
  2. rahatsız etmek istemiyorum ama Simla Hanım, içime sinmiyor,benim 60 olmam lazımdı 3 kasımda ama ben yapamadım,paniğe kapıldım,kabızlık saç dökülmesi derken,az biraz fındık ,ceviz,çiğdem ve son 4 gündür tam buğday ekmeği yedim.
    Güçlendirmeye geçmiş mi oldum,atak yapsam 2 gün ve seyire devam mı etsem,güçlendirmeye böyle bi kilo farkıyla geçilir mi,vitamin kullanıyorum,ceviz,bol yoğurt süt alıyorum,saç dökülmesinin diyetten olması çok saçma geliyor,pes etmek istemiyorum.Ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  3. Bende bunu tilapia baligi ile ile deniycem,super gozukuyor.

    YanıtlaSil
  4. Simla hn, bu tarifte balığı haşlamıyoruz, kızgın yağa da atmıyoruz, çiğden kullanınca palamutu, pişmesi kolay oluyor mu, yoksa kapak kapatıp mı pişmesini sağladınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapağa hiç gerek yok.çok rahat pişiyor.köfteleri çok kalın tutmamakta fayda var ama.

      Sil
  5. süper gözüküyor :) ellerinize saglik. eger diyete cesaret eder baslarsam insallah bu tariflerinizi uygulayacagim.yanliz olmadigiminhissetmek güven veriyor.kitabi bitirdim ama ya Allah deyip baslamam lazim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlayıp sonuçları gördüğünde neden bu kadar beklemişim diye hayıflanacaksın tuna ebru:)

      Sil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips