sosyal ağlarda izleyin

22.10.12

Dukan Diyeti Tariflerim 'EN ÇALIŞKAN BLOG' olmaya aday

Tabi siz de öyle düşünüyorsanız:) Çünkü bu yarışma için sizlerin oyları gerekiyor. Yapmanız gereken çok basit. Verdiğim linke tıklayarak sadece cep telefonunuza gelecek şifreyi girerek oy verebilirsiniz.(tamamen ücretsizdir.) İlk 10'u sizlerin,İlk 3'ü ise yarışma jürisinin oyları belirleyecek. Katılan tüm blogger'lara başarılar dilerim:)

Bumerang Ödülleri Oy Ver! Bu da oylama linki. Şimdiden teşekkürler:)

15 yorum:

  1. Kesinlikle oy verdim bile:)

    YanıtlaSil
  2. Bende oy verdim, gerçekten de tanıdığım bir çok blog içinde en çalışkanlarındansınız, sizi tebrik ediyorum.
    Bu vesile ile şunu da belirtmek isterim ki halen devam eden diyet sürecimde blogunuzdan çok faydalandım, faydalanıyorum :) Verdiğiniz çaba ve emek için çok teşekkür ediyorum,
    Sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynep:)
      Amacım da tam olarak buydu zaten.Yardımı olduysa ne mutlu:)

      Sil
  3. cep numaramı genelde böyle yerlere girmekten çekinirim ama
    blogunuza oy vermeyi kendime bi borç bildim
    inşallah başarılı olursunuz
    gerçekten bunu hak ediyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. oy vermezmiyim hiç. Kitaptan daha değerli beim için bu site.
    Harikasınız.

    YanıtlaSil
  5. Abuk Prenses23 Ekim 2012 14:29

    2 adet aile oyumuz kullanılmıştır ;)

    YanıtlaSil
  6. bende oy verdim.insallah kazanirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Burdaki tarifler olmasaydi ne yapardim dogum sonrasi??? 12kg verdim blogundaki tariflerle cok saol..

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips