sosyal ağlarda izleyin

18.9.12

SÜTLÜ KURUFASULYE


EVRE:GÜÇLENDİRME(NİŞASTA ÖĞÜNÜ)
 Güçlendirmeye geçenlerin neler yiyebileceklerini göstermek seyiri kaçamaklarla uzatmış olanlara iyi bir motive sağlayacaktır diye düşünüyorum:)
Kuru fasulyeyi ilk kez sütlü pişirdim.Gerçekten de hem tadı harika hem de proteini artmış oldu.
İspir fasulyesi ise gerçekten diğerlerine oranla kolay pişiyor. Üstelik yumuşadıkça dağılmıyor.


MALZEMELER:
-1 su bardağı kurufasulye(tercihen ispir)
-1 su bardağı süt(ben %1,5 yağlı kullandım.)
-100 gr dana kuşbaşı
-2 dilim çemensiz pastırma
-2 çarliston biber
-1 soğan
-1/2 su bardağı domates rendesi

Fasulye ayıklanır ve yıkanır.Üzerini geçecek kadar soğuk su ve az tuz eklenen fasulyeler 1 gece bekletilir.
Ertesi gün suyu süzülerek tencereye alınır.Süt eklenir üzeri 2 parmak örtülene kadar soğuk su eklenir.Yarı pişmiş şekilde haşlanır.

Kuşbaşı etler kendi suyunda kavrulur.Küp kesilmiş soğan ve biberler eklenerek beraber pişirilir.Domates rendesi eklenip biraz çevrilir.Suyu süzülen fasulyeler ilave edilip karıştırılır.Pastırmalar ufak doğranıp karıştırılır.Üzerini geçecek kadar sıcak su eklenip yumuşayana dek pişirilir.

Afiyet olsun:)
Nişasta öğününde yiyebileceğiniz kurufasulye miktarı pişmiş olarak 220gr.
Bu da yaklaşık 5-6 yemek kaşığı veya orta boy bir kase kadar ediyor.

2 yorum:

  1. Merhabalar, seyir döneminde kurufasulye yenebiliyor sandım ve bugün bir güzel iki tabak fasulyeyi yemiş bulundum. Ama içimde sürekli bir şüphe beni kemirdi durdu. Sonra Google da dukanda kurufasulye diye artınca sizin güçlendirme de yenebilicek cümlelerinizden karşılaştım ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ne yapabilirim sizce çok etkilemiş midir? Ben seyir evresini 5 + 5 uyguluyorum ve seyir evremin 5. Günündeyim henüz ama 6 kilo verdim. 6 gün atak yaptım. Yarın tekrar saf protein günlerim başlıyor. Sizce bu koca iki tabak fasulye bana neler yaptı :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips