sosyal ağlarda izleyin

26.9.12

PIRASA SALATASI

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Hazır tazecik pırasalar tezgahlara çıkmışken bol bol yemek lazım.Benim aldıklarım o kadar inceydiler ki taze soğan olduklarını sandım önce:)
Aslında başka bir tarif  için almıştım ama dayanamayıp iki dalını salatada kullandım.Protein-sebze gününe çok yakıştı.

MALZEMELER:
-2 adet pırasa
-3 yk lor peyniri
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-1 tatlı kaşığı limon suyu
-1 tatlı kaşığı balsamik sirke
-1 çay kaşığı sumak
-1 çay kaşığı kaya tuzu

Pırasalar incecik doğranır ve tuz eklenerek bir süzgeç içinde iyice yoğrulur.Daha sonra sudan geçirilir ve süzülür.
Tabağa alınan pırasalara lor peyniri eklenir.limon,sirke,yağ ve sumak karıştırılır ve salataya ilave edilir.

Afiyet olsun.

NOT:Bağırsak tembelliğinden şikayetçiyseniz bol lif kaynağı pırasayı bir de bu haliyle
deneyin:)

 

1 yorum:

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips