sosyal ağlarda izleyin

14.8.12

SURİMİ CİPS

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
SURIMI'den daha önce de bahsetmiştim.Çeşitli balıklarla ,yengeç veya istakoz aromaları ve bazı katkı maddelerinin işlenmesiyle elde edilmiş bir nevi imitasyon deniz ürünü. (burada detaylı görebilirsiniz)
Dukan'ın sınırlı izinli besinler listesinde ataktan itibaren günde 8 adete kadar tüketebilen Surimi'yi paketten çıktığı haliyle tüketebileceğiniz gibi çeşitli soslarla tatlandırarak ,salatalarda veya dukan'a uygun sandviçler yaparak yiyebilirsiniz.

Bugün vereceğim tarifteki hali ise benim için tüm surimi tarifleri içinde 1 numaraya oturmuş durumda.Üstelik şimdiye dek denediğim tüm cipsler içinde de en güzeli oldu.Daha önce farklı şekillerde deneyip beğenmeyenler  bile eminim bu halini seveceklerdir.

Bu çıtır surimileri ister dip soslarla ,ister minik kıtırlar hazırlayarak çorba ve salatalarınızla afiyetle yiyebilirsiniz.

MALZEMELER:
-8 adet surimi(125gr.lık paket)
-arzu ettiğiniz baharatlar


Bildiğiniz gibi Surimiler bu şekilde sarılmış minik rulolar halinde.

Yapmamız gereken her bir ruloyu bu şekilde açmak.

Sonra istediğiniz şekilde kesebilirsiniz.,Ben yaprakları üstüste koyarak üçgen ve ince uzun şeritler halinde kestim.

 Bazılarını sade haliyle bıraktım.Bazılarını ise toz kırmızı biber,karabiber,toz sarmısakla hafif baharatladım.

Önceden 170 derecede ısıtılmış fanlı fırında yaklaşık 10 dakika altın sarısı oluncaya dek pişirin.Soğuyana dek fırında bırakın.

Afiyet olsun:)

Surimi cipsleri buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.Ertesi gün bile çıtırlıklarını koruyorlar.

14 yorum:

  1. merhaba simla, çoook merak ettiğim bir şey var, surimi cipslerin tadı nasıl? yani yoğun bir deniz ürünü tadı mı var? bizim bildiğimiz cipslere benzerliği ne durumda? doritoslar burnum da tütüyor da:(((

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)
    aşırı bir balık tadı gelmiyor.sonuna doğru hissedilen çok hafif bir tat.
    baharatlayıp yoğurtla yendiğinde o bile gelmiyor.

    YanıtlaSil
  3. simla hanım merhaba,gecenlerde bir paylaşımım oldu ama yazımı göremıyorum cevabınıda alamadım,diyetımın 12.gunumdeyım,kilo vermem 4-5 gundur durdu :(( ve çözemediğim bir kabızlık sorunum var,birde 1 gun protein 1gün p+s yapmak gerekıyor sanırım sureklı p+s olmuyormu yardımlarınızı beklıyor,teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. buarada bir sorum daha olucak,yulaf kepeğini hergün tüketiyorum ama cogu kez akşamları öğünlerim bittikten sonra yogurduma karısdırıp yıyorum,bu durum farkedermı zaman olarak?

    YanıtlaSil
  5. nur aslındabu beklenen bir durum.vücut neler olup bittiğini anlamaya çalışıyor ve bir süre korumaya alıyor kendini.tabi kabızlığın etkisi de var.
    2.sorun aslında kabızlığını açıklıyor.
    kepek bağırsakları çalıştırsa da eğer yeterli su alınmazsa tam tersi etki yaratabilir.tavsiyem kepeği sabah saatlerinde yiyip gün boyu suyla desteklemen.
    bunun dışında karın egzersizleri yapmak,yulaf kepeğinin 1 kaşığı yerine buğday kep.tüketmek,sebze günlerinde özellikle lifli sebzeleri tercih etmek öneriliyor.
    çok zorda kalırsan eczanelerde satılan doğal prebiyotikleri tercih edebilirsin.

    YanıtlaSil
  6. cevapların için çokk teşekkür ediyorum,aslında suyu fazla tüketiyorum yulaf kepeğinide sabahları tüketmeye başladım,biraz egzersiz spor felan yapalım bakalım,umarım halledebilirim :((

    YanıtlaSil
  7. benim favori surimi tarifim sonsuza kadar nori salatasi olacak buyuk ihtimalle, ama bu tarif cips acisindan inanilmaz bir basari! tofu cips vol 2, surimi cips ve yogurtlu dip sos her turlu abur cubur krizine care olur. ustelik yapmak da cok kolay :-)

    YanıtlaSil
  8. Tariflerinizi bir bir denmek istiyorum ama benim problemim onceden gördüğüm bir tarifi daha sonra bulamamam... Ayrıntılı bir arama veya tüm tariflerin aynı sayfada çıktığı bir sekme olsa çok iyi olur diye düşünüyorum... Sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    sağ kolonda arama motoru mevcut.
    ayrıca ana başlıklar ve evreler olarak da ayrılmış durumda.250 üzerinde tarif mevcut.hepsini ismen yayınlamak çok karıştırır sayfayı.
    gördüğün tarifleri anında kaydetmek.tariflerin altında bulunan paylaşma butonlarından facebook veya twitter sayfanda paylaşmak da sonradan kendi sayfandan ulaşabilmek için iyi bir yol olabilir.

    YanıtlaSil
  10. bence cok basarili bir tarifti, dogru baharatlari kullaninca ( ki ben koriyi ve kirmizi biberi yakistirdim) oldukca lezzetli oldu. tariflerin harika, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  11. selam simla ben katre surimiyi nerden alıyorsun acaba?

    YanıtlaSil
  12. Dukan restaurant açıyormuşsunuz diye duydum, acilen bekliyoruz sana ihtiyacımız var :)
    2 günde 1,5 kilo verdim. Bugün atak 3. gün...
    Toz şeker, aroma, süt tozu gibi dukan alış verişini online yapabileceğimiz güvenli bir site öneriniz olur mu?

    YanıtlaSil
  13. dondurulmus surimi almistim cozulunce cok kotu bir hal almisti taze surimiyle alakasi yoktu bu tarif sayesinde cope gitmekten kurtuldular

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips