sosyal ağlarda izleyin

14.8.12

DUKAN'DA KAÇAMAK NEYE DENİR?

foto:http://www.flickr.com/photos/fpsurgeon/595048671/

''En ufak bir sapma,küçücük bir kaçamak,sınırları azıcık aşmak,ne kadar önemsiz görünsede,bir balona iğneyle dokunmaya benzer.''
Kitabın belki de en can alıcı cümlesidir bu.
Peki ama kaçamaktan kasıt nedir?Bir dilim baklava mı,ısrarlara dayanamayıp yenen bir çatal doğumgünü pastası mı,bir kaç çilek mi, yoksa dışarda yanlışlıkla yediğiniz yağlı bir köfte mi?
Dahası kaçamağın hiç affı yok mu?

Öncelikle aşağıdaki tabloya göz atmakta fayda var.Bakalım Dukan'ın kaçamak anlayışı bizimkine benziyor mu?



Gelelim kaçamak yaptığınızda duraklama yaşamamak için alınabilecek önlemlere.
-Kaçamağın ciddiyetine gore 2-5 gün arası SINIRLI İZİNLİLERİ tamamen kesmelisiniz.
-Yürüyüşü ve egzersizi artırmalısınız .

Tabi bu önlemler sadece bu listedekilerden bir kez yediğiniz varsayılarak öneriliyor.Çok sayıda kaçamak yaptığınızda o gün için diyet tamamen bozulmuş sayılıyor.
Seyirde ertesi gün ekstra bir SP günü yapmanız,güçlendirmede ise 1 gün daha eklemeniz gerekiyor.




tabak fishsetsy.com'da satışta.her eve lazım:D



 Tüm bu önlemleri alıp kaçamak yaparım diye düşünmeyin.Zira önlem alınsa bile en küçük kaçamak dahi uzun süreli duraklamalara yol açabiliyor.

Bu kadar güzel sonuçlar alınabilen bir diyeti, bir anlık zafiyet için tehlikeye atmaya değip değmeyeceği ise sizin kararınıza kalmış.

İradeniz bol olsun:)

Not:Özel koçluk hizmeti alıp, bu değerli bilgileri bizimle paylaşan arkadaşıma çok teşekkür ederim.:)

23 yorum:

  1. benim küçücük dediklerim kocaman cıktılar. ;)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    az önce bir tuzağa kurban gittim, tatlı kabak yapmıştı ablam meğer şekerle pişirmiş, bilemeden bir lokmacık yedim, gitti bütün moralim..ne yapayımşimdi ben saf protein mi alayım yarın sadece =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      fazladan sp'ye gerek yok.sınırlı izinlilerden birkaç gün uzak dur yeter:)geçmiş olsun:)

      Sil
  3. teşekkür ederim =) demek ablan da olsa bi düşünceksin yemeğini yerken =)) bir de soru sorayım ben başlamışken. Blogda hiç rastlamadım ama kestane yiyebiliyor muyuz acaba? Güzel olur bence yesek =)

    YanıtlaSil
  4. bende annem ve kardeşime kurban gittim bir dilim baklava ve bir lokma haşhaşlı ekmek yediim beyz protein mi yapmam gerek acaba...

    YanıtlaSil
  5. ben kestane gnde 5 tane yiyorum, bazem meyve yada dondurma, haslama misir yedim bugun dietim bozuldumu, ne yapmam lazim, tesekkuler

    YanıtlaSil
  6. Ben 2 ay dukan diyetini kaçamaksız halde yaptım ama sonra okul başlayınca tamamen bıraktım.yaklaşık 2 aydır devam etmedim.simdi tekrar devam etmek istiyorum fakat korkuyorum açıkcası.Gerçekten kaçamak yapacaklar sakın yapmasın koşarak uzaklaşsınlar ordan sonu hüsran.

    YanıtlaSil
  7. merhaba bu yaz döneminin başında bende yaptım dukanı ve 8 kilo verip tatile gittim dikkat ettim etmesinede tatil sonuçta evde olduğunuz gibi olmuyo tatil dönüşü rehavet le birlikte saldım tam 4 kilosu geri ve şuan 1,5 aylık hamileyim hayat boyu iki defa yapılması bu diyetin beni çok ümitsiz bir durumada soktu suan 2 gün protein 2 gün p+s yapıyorum günlük süt alıp kaynatıp soğuduktan sonra yağını atıp içiyorum lor + yulaflı ekmeği fazla kaçırsamda yıyorum bunu buşekilde uzun bir dönem yapmam doğumdan sonra dukana dönmemde kilo vermekte güçlük çekermiyim açıkçası korkmuyorum değil yani admin lütfen bana geri dönerseniz sevinirim ismim zerrin kılıç

    YanıtlaSil
  8. bu kaçamaklar genelde kişinin çok kilolu olmadığına inanmasından veya kitabı okumadan tam hazırlık yapmadan diyete başlamasından oluyor Bende bu durumlar yoktu 1 aylık araştırma tarif toplama, eda simla ve ilkay ablayı keşfetme kitabı yalayıp yutma sürecinden sonra başladım disiplinliydim de ama bugün yulaf kepeği.miktarını aşmış bulundum(3yk kadar) bu da kaçamak sayılıyormuş ne yapiyim simla abla bi yol göstert :)

    YanıtlaSil
  9. Ben ekler pasta yedim hem krema hem cikolata hem seker hem hamur off ne yapicam nolur bisey soyleyin :(

    YanıtlaSil
  10. Bende bugün biraz kaçamak yaptım bisey olmamış gibi devam etsem olur mu?

    YanıtlaSil
  11. çok ciddi bi kaçamak yaptım şimdi ne yapmalıyım diyete devam mı edeyim bugün yoksa yarından itibaren 5 gün atak mı yapayım....

    YanıtlaSil
  12. 5 gün atak çok fazla.2 gün sp yapıp normal düzene dönebilirsin.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA

    1 AY BOYUNCA DİYETİ İSTİSNASIZ UYGULADIM AMA BAYRAMDA TATİLE GİTTİM. İLK 3-4 GÜN DEVAM ETTİM AMA SONRA MALUM TATŞL ORTAMI BOZDUM DİYETİ 3-4 GÜN NORMAL YEDİM ŞİMDİ YENİDEN ATAK YAPIYORUM 5 GÜN YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. DOĞRU YOLDAMIYIM YADA FARKLI BİRŞEY ÖNERİRMİSİNİZ DESTEK LÜTFEN:(

    YanıtlaSil
  14. MERHABA

    1 AY BOYUNCA DİYETİ İSTİSNASIZ UYGULADIM AMA BAYRAMDA TATİLE GİTTİM. İLK 3-4 GÜN DEVAM ETTİM AMA SONRA MALUM TATŞL ORTAMI BOZDUM DİYETİ 3-4 GÜN NORMAL YEDİM ŞİMDİ YENİDEN ATAK YAPIYORUM 5 GÜN YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. DOĞRU YOLDAMIYIM YADA FARKLI BİRŞEY ÖNERİRMİSİNİZ DESTEK LÜTFEN:(

    YanıtlaSil
  15. Ben burda yeniyim 13 agustosta diyete basladim toplam dolu dolu 8 kg verdim mutluyum tek derdim coco cola canim cok istiyor , bugune kadar 1 kutu diyet olarak ictim. Herseye dikkat ediyorum fakat eksiklerim var mesala kavaltida suzme peynire yok diyemiyorum ayranda diyet tercih etmiyorum 76 da durdum 2 haftadir gram dusmuyorum onerilerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  16. Simla Hanım selam, şu an saat sabahın 05:40 ı ve ben vicdan azabından uyuyamıyorum. Bayram dolayısıyla köyde kayınvalidemdeyim ne kadar bozmamaya çalıştıysam da imkansızlıklar sonucunda seyir evremin 60 ve 61. günlerinde kaçamak değil tamamen normal yedim. Toplamda 10 kilo verdim 2-3 kilo daha verip güce geçecektim, ne olur bana akıl verin ben şimdi ne yapayım kafamı nerelere vurayım bilmiyorum...

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Simla hanim merhaba,oncelikle size tesekkur ederek baslamaliyim,sizin guzel bilgilerinizi ve tariflerinizi bulmasaydim bu diyete baslamaya cesaret edemezdim..ben diyete basladigimda 67.7 kiloydum 4 gun atak yaparak 3 kilo verdim ve seyir evresine gectim.9gundur seyirdeyin ancak sadece 1 kilo verebildim sanirim bi duraklama icine girdim.ne yapmami onerirsiniz? Bir de sabahtan aksama kadat disarda gecirdigim bugun ogle yemehinde inegol kofte yedim cunku cok acikmistim eve gidene kadar bekleyemedim.kofte biraz yagliydi smdi ne yapmaliyim :(( yarin sebze+protein gunum olmasina ragmen saf protein mi yapmaliyim? Smdiden tesekkurler..

    YanıtlaSil
  18. Simla hanimmrb. Ben berna. 24 martta 61 kilo ile diyete basladim 3gun atak ve 27 martta 1+1olarak seyire basladim atakta 3 kg verdim ama seyirde hala hic veremedim ve hic kacamak yapmamistim bugun dogum gunumdu arkadaslarim zorla 1dilim pasta yedirttilerr cok uzgunum ne yapmaliyim aytica seyirde hic kilo verememem normalmii:(((

    YanıtlaSil
  19. Simla hanimmrb. Ben berna. 24 martta 61 kilo ile diyete basladim 3gun atak ve 27 martta 1+1olarak seyire basladim atakta 3 kg verdim ama seyirde hala hic veremedim ve hic kacamak yapmamistim bugun dogum gunumdu arkadaslarim zorla 1dilim pasta yedirttilerr cok uzgunum ne yapmaliyim aytica seyirde hic kilo verememem normalmii:(((

    YanıtlaSil
  20. bende günah çıkarayım 1.5 ay sonra kaçamak yaptım :) hem de iki gün üst üste sanırım yarın da yapacağım pişman değilim nedense :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips