sosyal ağlarda izleyin

4.7.12

Dukan'la başaranlar

Biz çok olduk:)
Facebook sayfamızın üye sayısı 27bin'e dayandı.
ÖNCE-SONRA fotoğraflarımız aldı yürüdü.
Başaranları sağda solda ,iki arada bir derede sayfada sıkıştırabildiğimiz yerde sorduk durduk.Başarılarının sırlarını merak ettik.
Hal böyleyken merak ettiklerimizi soralım,bu yolculuktaki detayları iyice öğrenelim istedik.
Sayfa üyelerinin hazırladığı soruları hedefe ulaşmış arkadaşlarımıza yönelttik.

Soruları cevaplayan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederim.
Arkadan gelenlere ışık tuttukları ,başlamaları için cesaret verdikleri için...

Hergün bir sayfa üyesinin hikayesini ve önce-sonra fotoğrafını ,dukan-ing blogumdan ve facebook sayfamızdan  izleyebilirsiniz.

Sevgiler

8 yorum:

  1. Dukan-ing sayfası açılmıyor. yada ben açamadım

    YanıtlaSil
  2. link çalışıyor ama neden açamadın acaba?

    YanıtlaSil
  3. google chrome dan açamadım ama operadan direk açıldı hallettim. tşk ederim ilgine :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar yorum yazmaya çalısıyorum bayadır umarım bu sefer yazabilirim..benim acil yardımınıza ihtiyacım var...lütfen bana yardım edin..ben 18 haziranda dukan diyetine başladım ...atak ve seyir dönemimi hiç bir kaçamak yapmadan 4 4 lük uygulamaktaydım..ki zaten 6 temmuz günü en son tartıldıgımda tam 5 kilo vermiştim...buraya kadar hiç bir sorun yok...7 temmuzda tatile cıktım ve tek günlük bir kaçamak oldu..bir gün sonra tartıldıgımda zaten tartıya hemen 1 kilo yansımıstı...canımı sıkmadım başa gelen cekilir dedim ve aslında s+p günümde olmama rağman(5+5 i uyguluyordum normalde) hemen saf proteine döndüm..2 gündür saf proteindeyim ama 2 gündür tartıya hala artı rakam gelmeye devam ediyor:(((( yaptıgım kaçamak 3 güne yayıldı da taksit taksit mi cezalandırıyor?bu durum neden olustu sizce?su an cok mutsuzum..verdiğim 5 kilonun yarısını geri aldım resmen...ne yapmalıyım?şimdiden tesekkür ederim.(özlemsel)

    YanıtlaSil
  5. Simlacım merhaba, ben de yarın dukana başlıyorum. Ve bu en çok senin blogun sayesinde oldu. Çooooook çok çok teşekkür ederim şimdiden. Hergün ne yaptığımı ne durumda olduğumu paylaşacağım blogumda. Sevgiyle!

    YanıtlaSil
  6. Özlem,
    yaşadığın durum ödem olmalı.seyahatlerden sonra normal.ama tabi ki kaçamaklar da seni duraklatır.bu açıkca yazıyor kitapta:)

    YanıtlaSil
  7. Dukan Günlükleri izlemedeyim:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips