sosyal ağlarda izleyin

5.5.12

PATLICAN KOVALAMA

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Meğer benim acil durum uydurmasyon yemeğimin bir adı varmış ve kayseri yemeğiymiş.Geçenlerde tv.'de izleyince öğrenmiş oldum:)
Benim gibi patlıcanseverseniz ,mutlaka denemelisiniz bu yemeği:)

MALZEMELER:
-200gr yağsız dana kuşbaşı
-1 orta soğan
-4 patlıcan
-2 adet kapya biber
-2 adet çarliston biber
-2 diş sarmısak
-Çay kaşığının ucuyla kimyon,karabiber,pul biber

Et tencereye alınır ve kavrulmaya başlanır.Kendi suyunu salıp çekince ince doğranmış soğan ve sarmısak eklenir ve beraber kavrulmaya devam edilir.(ben düdüklüde 20 dk pişiriyorum)
Patlıcanlar közlenir ,ılınınca kabukları soyulur ve küp küp doğranır(benim gibi tembelseniz hazır-ama katkısız- köz patlıcan kullanabilirsiniz.bu tarif için 650gr.lık kullandım.
Biberler ufak ufak doğranır ve etlere eklenip dirilikleri kaybolana dek pişirilir.(arzu ederseniz biberleri de patlıcanlarla beraber közleyebilirsiniz)
Patlıcanlarla baharatlar eklenir ve üzerine yarım su bardağı sıcak su eklenerek 5 dk daha pişirilir.

Afiyet olsun:)

10 yorum:

  1. Merhaba simla ben 5 gün yada 1 hafta sonra güçlendirmeye gececeğim inşallah korkuyorum simla ya geri kılı alırsam şimdi kuzu eti falan yeniyor ya ben onu sevmem onun yerine antikot falan yerim tam kepekli 2dilim ekmeğin yani sira 3 kasık Yulaf köpeğimizi gene alicaz dimi

    YanıtlaSil
  2. Elimde ne yapacağımı bilmediğim 4 patlıcanım ve canım o kadar köz patlıcan çekmişti ki, belki onları közlemeye üşenirim diye 1 kavanoz köz patlıcanla eve geldim, süpriz sizin tarif:) süpersiniz...

    YanıtlaSil
  3. merhaba. sitenizi uzun zamadır takip ediyorum. dukan'dan sayenizde haberdar oldum. kitabı da edindim, okudum. doyana kadar yiyebilirsiniz diyor. ben zaten 175 boyunda, 66.4 kilodaydım. 18 nisandan 25 nisana uzun bir kabızlık döneminin ardından 64 kiloya indim. (sinameki kullanmıştım.sanırım onun etkisi.) sonra tekrar 66lara çıktım. hiç bozmadım. ama hala 65li kilolardayım. her gün 2 kaşık yulaf kepeği, bol yoğurt, 2 yumurta, tavuk, yağsız lor peynir ve dukan tatlıları yiyorum. tatlandırıcım takita marka. ben nerede hata yapıyorum bilemedim. kusurabakmayın nolur çok uzattım lafı... buarada amacım 57 kilo olmaktı:((

    YanıtlaSil
  4. Bence ideal kilonda olabilirsin o yüzden zor kilo veriyorsunuzdur bence tabi simla daha iyi bilir ben fikrimi söyleyeyim dedim ;)

    YanıtlaSil
  5. naile korkma güçlendirmede olan birçok kişi var.geri alan olmadı henüz.hatta veren bile var.
    kuzu eti şart değil zaten.kepek 2,5 kaşık olacak yalnız.ekstradan da ekmek var tabi.

    YanıtlaSil
  6. evet ben de aynısını düşündüm zigzag.
    testi uygulamış mıydın bu arada?

    YanıtlaSil
  7. uygulamıştım ama ideal değil de zayıf olduğum kiloda olmak istiyorum ben:) bir de şuan gerçekten göbekli ve kalın kollu bir insanm. değişsin istiyorum:( dukanla veremem mi sizce? bıraksam mı?... geçen yaz kalori hesaplı bir diyet yapmştım. sonuçları çok daha hızlı olmuştu ama... öff... kilo veremeynce de bunca çekilen çilenin bir anlamı olmuyor.. buarada ben her gün ya yulaf kepeğim ya da süt tozu hakkımla kendme tatlılar yapıyorum. onda mı bir sorun yaratıyor acaba?...

    YanıtlaSil
  8. Simla güçlendirmede diyet çikolatalar var onlardan yiyebilirmiyiz bilgin varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağ oranları yüksek onların.en güzeli ödülde gerçek çikolata yemek.

      Sil
  9. simla selam,
    harika tarif olmuş,ben patlıcanıda biberleride konserve kullandım tabi doğal olanlarından iyice yıkadım süzdüm pratik hoş bir öğün oldu ellerine aklına sağlık:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips