sosyal ağlarda izleyin

16.5.12

OTLU-PEYNİRLİ GÖZLEME

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Dukan gerçekten de aynı malzemelerle farklı bir sürü tarif yapma sanatı.Yine o muhtşem üç malzeme yine farklı bir tarif.

MALZEMELER:
-1 yumurta akı
-1 yk yulaf kepeği(tepeleme)
-1 yk yağsız yoğurt(tepeleme)
-bir çimdik tuz
-3 yk yağsız beyaz peynir rendesi
-bir tutam maydanoz,fesleğen,nane,dereotu

Yumurta akı yoğurtla çırpılır.kepek ve tuz eklenerek karıştırılır.Isıtılmış  tavaya incecik yayılır ve tavanın altı kısılır.Üzeri göz göz olmaya başlayınca pynir ve ince kıyılmış otlar üzerine dökülür ve ikiye katlanır.Her iki tarafı da iyice kızarana dek pişirilir.

*Atakta salatalık uygun değil.Otlar az miktarda izinli.

Afiyet olsun:)

12 yorum:

  1. Merhaba;
    Seyir evresindeyim. Her sabah 2 yumurta akı ve 1 yumurta sarısı ile omlet yiyorum. By nefis gözlemeyi aksam yesemde yumurta yeme hakkımı aşmış olurmuyum acaba? Yumurta akı'ndan sorun olacağını sanmıyorum ama yine de size sormak istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta akı sınırsız yenebilir Yunus.yani sorun yok:)

      Sil
  2. Şimdi yedim, nefis olmuş. Sanki diyette değilim de gözleme yer gibi hissettim. Harika... Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. merhaba öncelikle elinize sağlık. ben ru-sheimin yulaf kepeğini kullanıorum, lakin ne krep ne de omlet yapabiliorum :( çok yumuşak oluo çevirmeye çeviremiorum, yarısını katlayamıorum bulamaç gibi bişe oluo. bu sıkıntı neden kaynaklı acaba :((( yardımm :(

    YanıtlaSil
  4. Banu merhaba,
    ben de ru-sheim ve doğalsan kullanıyorum.
    sorun kepekten değil pişirme tekniğinden kaynaklanıyor olabilir.
    yoğurtlu tarifi yapamıyorsan bir de sütle dene. http://www.dukandiyetitariflerim.com/2011/12/yeni-baslayanlar-icin-adim-adim-dukan.html

    YanıtlaSil
  5. zuhal: Sayenizde en güzel kahvaltılarımdan birini yaptım bugün :D Tam iki tane kendime bir tane de eşime yaptım çok lezzetliydi. Çok beğendik :)) Teşekkür ederiz sizi takibe devam ediyorum tariflerinizi zevkle pişiriyorum :)) Selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. sabaha bunu yapmaya çalışacağım, umarım olur. gerçekten çok beceriklisiniz. ben dukan diyetinde değilim ama ekmek yerine bu yulaf kepeği galetalarından yesem daha mı iyi olur, kilo koruma açısından? sizin tariflerinizle ekmeği aratmıyor çünkü hatta kat kat güzel şeyler ortaya çıkıyor. mesela kaç kaşık yulaf kepeği 1 dilim ekmek yerine geçiyor bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  7. mrb şimdi gözlememi sıcacık yiyorum harika oldu beni sabaha kadar tok tutar umarım bugün benim ilk günüm 94 kg ile başladım hayırlısı bakalım sevgiler jale

    YanıtlaSil
  8. Pırasayla denedim az önce, yok böyle bir lezzet diyorum :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık... blogunuzu inceledim ve gerçekten çok begendim.. emeğinize sağlık: ) bu tariften kaç tane gözleme çıktı onu merak ettim: ) sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips