sosyal ağlarda izleyin

21.5.12

DONDURMA SERVİSİ İÇİN KASE KORNET

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

Kakaolu dondurma tarifimdeki kornet buydu işte:)
Eğer kepek hakkınız duruyorsa mutlaka deneyin bu korneti.Waffle tadında bir tatlı oluyor dondurmayla beraber.Hatta waffle makineniz varsa direk o şekilde de pişirebilirsiniz.

MALZEMELER:(2 adet için)
-1 yumurta sarısı
-1yk yulaf kepeği
-1 tatlı kaşığı yağsız yoğurt
-3 yk yağsız süt
-1 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı
-2-3 damla tereyağ aroması
-3-4 damla vanilya aroması
-1/4 çay kaşığı kab.tozu


Tüm malzeme iyice çırpılır.Tava kızdırılmadan küçük bir yuvarlak olacak şekilde tavaya incecik yayılır.Sonra altı yakılır.Kreplerin altı kızarıp tavadan rahatça ayrılmaya başladığında alınır ve pişmemiş yüzü yukarıya bakacak şekilde fırına dayanıklı ters çevrilmiş iki adet kasenin üzerine serilir.


Önceden yaklaşık 180 derecede ısıtılmış fırında(turbo olsa çok daha iyi) üzeri kızarana dek pişirilir ve iyice kurumaları için fırında bırakılır.

Tamamen soğuduklarında sertleşmiş ve kase formunu almış olacaklar.
İçinde istediğiniz çeşit dondurmayla servis edebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Vay vayy, kornetimiz bile var :)
    Ben ekmek tariflerinden birinde kullandığınız toz maya bildiğimiz kuru maya mı yoksa şu küçük paketlerdeki instant maya mı diye sormuştum ama şimdi o yorumu hangi tarife yaptığımı unuttum:) Baktım baktım hala bulamadım :(
    Zahmet olmazsa buraya da yazabilir misiniz :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      ikisi de aynı aslında Nesrin.toz maya=instant maya yani:)

      Sil
    2. Tamamdır, çok zahmet oldu size, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. tatlandırıcıyı nerden bulabiliriz acaba

    YanıtlaSil
  3. splenda hem marketlerde hem ecanelerde bulunabilir.(real'de var örneğin)
    stevya da eczanelerde mevcut.

    YanıtlaSil
  4. 66.7 kiloyum dün dukan a başladım, 3. regl günümdeyim. ama kilo veremedim üstelk 100 gram almışım ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin :((

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips