sosyal ağlarda izleyin

1.2.12

ZENCEFİLLİ-LİMONLU KURABİYE(yumurtasız)

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-4 YK yulaf kepeği
-2 YK yağsız süt
-2 YK yağsız yoğurt
-2 YK toz tatlandırıcı
-1 çk toz zencefil
-1 tk limon kab.rendesi
-4-5 damla vanilya aroması
-1 tk z.yağ

Malzemeler iyice karıştırılır ve 20 dk kadar bekletilir.Fırın 180 derecede ısıtılır.Hamur yağlı kağıt üzerine tatlı kaşığı büyüklüğünde paylaştırılır.
İyice kızarıp kıtırlaşana dek(.benimki 25 dk sürdü)pişirilir.

-Yaklaşık 16 adet çıktı.günde 4 adet yeseniz bile kepek limitiniz dolmuyor:)
-Tarçınla da denedim güzel olmadı.Yoğurt ekşilik verdiğinden en güzel limonlu oluyor bence.

7 yorum:

  1. mükemmel iç açıcı görünüyor:) bir şey sormak istiyorum..limon suyu tozu diyor ya atak evresi için..bu tarif bir sorun yaratmaz değil mi..o kadar yapıp yemek istedim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon suyu tozu?:D Davul tozu,minare gölgesi gibi olmuş:))
      Yok o kadar limon kabuğundan hiçbirşey olmaz.Gönül rahatlığıyla yiyebilirsin:)

      Sil
  2. hehe evet ben de şimdi yazdığımı yeni farkettim:D limon suyu ya da tozu olacakmış olamamış:) yarına hemen deniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba simla
    diyete 25 aralıkta başladım.55,5den 51.5'e indim fakat yaklaşık 3 haftadır aynı kilodayım.yürüyüşümü yapıyorum,bol bol su içiyorum tuvalette yatacağım nerdeyse.ama bu duraklamayı bir türlü harekete dönüştüremiyorum.kitabı da didik didik okudum.senin tavsiyen ne olur bana?teşekkürler( bu arada 47kgye inmem gerekiyor idealim oymuş.)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    kakaolu kurabiye tarifi açılmıyor, kaldırıldı mı acaba ?

    YanıtlaSil
  5. evet onun içeriği uygun değildi:)ama ne hikmetse banttan kaldıramıyorum.
    bunu kakaolu olarak yapabilirsin istersen.ya da başka tariflerden faydalanabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Bunu mini mini yaptık. Kahve yanına hani tek adet veriyorlar ya cafelerde, o şekilde tüketmek güzel oluyor.

    Yalnız set üstü elektrikli fırında derecesini süresini 5-10 dk. daha yüksek tutmak gerek. Turbo gibi kolay kıtırlaşmıyor.

    Zencefil araması kendini hissettiriyor. Ben sevdim ama eşim garipsedi, yemedi... Üzülmedim:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips