sosyal ağlarda izleyin

20.2.12

BROKOLİ PİLAVI

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME

Karnabahar pilavından sonra denemesem olmazdı.Denedim şahane oldu:)

MALZEMELER:
-1/2 kg brokoli
-1 küçük soğan
-1-2 kırmızı biber
-1 çay bardağı sıcak su
-2 kaşık domates püresi
-1 diş sarmısak
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-istenen baharatlar(ben pul biber,kırmızı tatlı biber,karabiber ve sumak kullandım)

Brokoli çiçeklere ayrılıp iyice yıkanır ve blenderda bulgur büyüklüğünde çekilir(sapları hariç)
Derin tavada yağ eklenerek ince doğranmış soğan ve sarmısak sotelenir.biberler eklenip çevrilir.domates rendesi ve çekilmiş brokoli eklenerek hafif renk alana dek çevrilir.suyu ve baharatları eklenerek demlendirilir.

4 yorum:

  1. Bu akşam ekşili köftenin yanına yapacağım, bakalım nasıl olacak?...

    2,5 aydır dukan yapıyorum. Birkaç gün öncesine kadar yalnız Dukan kitapları ve Dukan'ın kendi sitesini kullanıyordum kaynak olarak ama hem tariflerde kullanılan malzemelerin bazılarının ülkemizde bulunamaması, hem de damak tadımıza uymaması yüzünden dön dolaş aynı şeyleri yemekten fena halde sıkıldım... derken sitenize bir göz attım Simla Hanım.

    Benden daha iyi araştırmacı ve benden daha ayrıntıcı az insanla karşılaştım bugüne kadar. Siz kesinlikle onlardan birisiniz:) Son derece faydalı bir site ve çok emek verdiğiniz açık. Kendi adıma ve kilo derdi olan herkes adına teşekkür ediyorum. Bundan böyle sitenizin müdavimiyim:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Simla Hanım. Arkadaşlarımın yoğun tavsiyeleri ile dukan diyetine başladım. Siteniz o kadar hayat kurtarıcı oluyorki. Her gün ne yazık ki dışarıda oluyorum. Yemekleri yanımda taşımak da çolay oldu sayenizde :)
    Yukarıda ki tarifle ilgili bir sorum olacaktı. Brokoli yada karnabaharları bulgur haline getirdikten sonra dondurucuda saklayabilir miyiz? Vitaminini kaybeder mi? Saklanabiliyorsa çok pratik olacak benim için :)

    YanıtlaSil
  3. saklanabilir bence.bütün olarak atıyorum ben.vitamin kaybı olacağını sanmam.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips