sosyal ağlarda izleyin

20.11.11

S.S.S'a DUKAN'DAN CEVAPLAR-2


-Yağsız süt için bir limit var mı?Günlük sıvı limiti içinde mi saymalıyım?
Sütü günlük sıvı alımından hariç olarak çeyrek litre kadar içebilirsin.

-tatlandırıcılı şekersiz sakızlardan çok tüketiyorum,kilo vermemi yavaşlatır mı?
Bu sakızlar izinli olmakla beraber fazla tüketildiğinde şişkinlik ve ishal yapabilir ama kilo vermeyi etkilemezler.

-balkabağı serbest mi?
Evet sebze günlerinde serbest.

-laktoz intoleransım ve yumurta alerjim var.bunların yerine soya ürünleri kullanabilir miyim?
Evet sade(kakao veya meyvesiz) soya sütü olanları kullanabilirsin.

-Surimi serbest mi?içeriğinde çok fazla nişasta,şeker benzeri ek gıda var.
Evet günde 8 adete kadar serbest.proteini içindeki maddelere oranla çok yüksek olduğu için tüketmekte sakınca yok.

-zeytin yenebiliyor mu?

Ne yazık ki çok yağlı olduğundan izinli değil.
  -Soya sos ne kadar kullanılabilir?
Tuzlu soya sosunu istediğin kadar kullanabilirsin.(fazla tuz ödem yapabileceğinden miktara dikkat et yine de)ama tatlı soya sosu 1 yemek kaşığını geçmemeli.


-beynin glukoza ihtiyacı olduğunu biliyorum.bu diyette bunu nasıl karşılayacağız?
Atakta hızlı kilo verimini hedeflediğimizden çok fazla şeker yok  fakat seyirden itibaren sebzeler,süt ürünleri ve yulaf kepeğindeki doğal şekerden vücut ihtiyacını karşılayacaktır merak etme.

-esmer şeker kullanamaz mıyız?
Hayır yapı olarak daha az işlenmiş olsa da kalorisi şekerle aynıdır.

-1 çay kaşığı bitkisel yağın bazı soslarda izinli olduğunu gördüm.bu yağı soslar dışında kullanamaz mıyız?
Günde 1 çay kaşığını aşmamak kaydıyla istediğin gibi kullanabilirsin.

-günde toplam ne kadar su,çay,kahve,diet kola içilebilir.ben 1,5 lt su yanında bir bu kadar da çay vs.içiyorum.bu çok mu fazla?
Ödem sıkıntısı yaşıyorsan günde 2ltyi geçme.sorunun yoksa ihtiyaç duyduğun kadar iç ama böbrekleri de fazla yormamaya çalış.2 ltden fazlasının kilo vermeye etkisi yoktur.


-dün kaçamak yapıp pizza yedim ama bugün 1 kg vermişim.yarın geri alır mıyım?
Kaçamak bir şekilde diyetini mutlaka etkileyecektir bird aha yapmamaya çalış ve aynen devam et.

-hamilelikten sonra şeker dengem bozuldu .bu diyet sakıncalı mıdır?
Bu diyet diabetliler için çok avantajlı özellikle egzersiz ve yürüyüşü aksatmazsan.

-ağırlık kaldırmak veya fazla koşmak gibi ağır sporlar yapmayı öneriyor musunuz?ben enerjimin düştüğünü hissediyorum ne önerirsiniz?
Egzersiz mutlaka çok iyi ama karbonhidrat ve şekerden fakir bir diyet olduğundan spor sırasında enerji yokluğu hissedebilirsin.daha az eforlu sporları tercih etmen veya yulaf kepeğini spordan hemen önce tüketmen yerinde olur.

-Omega 3 kullansam diyeti yavaşlatır mı?
Hayır omega 3 kullanabilirsin.

-Tariflerdeki maya yaş mı,kuru maya mı?Ben sadece kuru maya bulabiliyorum.
Kuru maya uygundur.


-12 gündür diyetteyim yulaf kepeğini daha yeni buldum.Fakat bende şişkinlik yaptı.Bu normal mi?
Bazen bu görülebiliyor.Belki de yulafa toleransın mevcuttur.Devam ederse takrar konu hakkında çözüm bulmaya çalışalım.

-‘Quark’ yerine ne kullanılabilir?
%2’den fazla yağlı olmayan lor peyniri ve sade yağsız yoğurt olabilir.

-1 kaşık yulaf kepeği derken ortalama kaç gr kullanmalıyız?
Tepeleme 1 yemek kaşığı ,15 gr.


-Fındık,fıstık,badem veya patlamış mısıra seyirde izin var mı?
Hiçbiri izinli değil ne yazık ki.

-Günde 2 yumurta yiyorum zararlı mıdır?
Kolestrol problemin yoksa yiyebilirsin ama 2 yumurta yerine birinin sadece beyazını kullanmak daha iyi olacaktır.

-Enginar izinli mi?
Sebze günlerinde Enginarın sadece yaprakları yenebilir.

-7 gün atak yaptım ama sadece 2 kg verebildim.Çok az değil mi?Ne yapmalıyım?
Evet fazla vermemişsin.Normalde o sürede beklenen 4 kg kadardır.Eğer gerçekten kaçamak yapmadıysan,ödemin var demektir.Ya adet dönemin yakındır ya da çok tuz tüketiyorsundur.Merak etme tuz yağdan farklı olarak vücutta depolanmaz ve kolaylıkla gider.Birkaç gün bekle,tuzu azalt ve sıvıyı 1,5 ltden fazla alma.Sonuca göre karar veririz.

-Susam yiyebillir miyiz?
Susam ancak bir çimdik kadar kullanılabilir.

-Haftada 4 kg kaybedenler varmış.Bense 12 günde ancak 2.3 kg verebildim.Toplam 5 kg vermem gerekiyor.Hiç kaçamak yapmadığım halde neden böyle oldu?
Evet haftada 4 kg vermek mümkün ama eğer aşırı kiloluysan(20 kg’dan fazla)O yüzden 12günde 2.3 kg vermin çok normal.Hızlı kilo vermekten çok korumaya odaklanmalısın.

-Herşeye uyulduğu halde regl öncesinde kilo durması ve hatta almış görünmek normal midir?
Evet 5-6 gün öncesinden hormonlar dokuları süngersi hale getirir,bu da su tutmayı kolaylaştırır.O yüzden tartıda kilo verilememiş görünebilir.

63 yorum:

  1. Dukan diyetine başlayalı 7 gün oldu.Bu gün atak evresini eşim ile birlikte tamamlamaktayız.
    Yarın seyir evresine başlayacağız, acaba seyir evresi protein günü ile mi başlamalı yoksa sebze+protein günüylemi başlamalı...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar simla hanim blogunuz gercekten bizim içn hayat kurtarıcı oldu sayenizde yemek sıkıntısı cekmeden dilegimizce diyetimizi uyguladık.bugun atak evresini bitirip seyir evresine gectik kardesmle birlikte yaptıgımz testte 6 gün cıkmıstı atak evresi ve ben 4.400kg kardesim ise 3.200 kg verdi gercektn motive olduk. tarflerniz bize destek oluyor emeginize ve ilginize tskler

    YanıtlaSil
  3. rica ederim.tebrikler çok sevindim işe yaramasına:)

    YanıtlaSil
  4. ozdemo geç gördüm kusura bakma.sp olarak başlamalısınız seyire.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. saf protein olarak mı baslamalyz dün ben sebze artı protein olarak basladm 5+5 olark düşünodm hemen saf proteine mi gecmeliym

    YanıtlaSil
  6. sebze+protein demek istemiştim.doğru yapmışsın sorun yok:)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar.ben 1aralikta basladim bu diyete 69 kilodan 66 kiloya dustum.suan atak donemimdeyim.2gundur galiba diyeti bozdum ve yasaklardan yedim bugun sabah tartildim 67 kilo gorunuyodum yani verdigim kiloyu hemen geri aldim ne yapmam gerek tekrar basami doneyim neler yamaliyim bana yardimci olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Eda,
    Öncelikle gerçekten devamını getirip getirmeyeceğine karar ver.çünkü bu diyet eğer sonuna kadar uygulanırsa gerçek anlamda işe yarıyor.yoksa kiloları geri aldığın gibi sakıncalı da.
    devam edeceksen 1 gün daha atak yapıp seyire geçebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. tekrar 10gun atak yapsam olmazmi daha vermek istedigim 10kilom var

    YanıtlaSil
  10. 10 gün atak çok fazla.ancak obezlere öneriliyor.
    10 kilo için bana verdiği gün sayısı 3'tü.zaten seyirin yarısında ataktaki gibi besleniyoruz.fazlası yorar.

    YanıtlaSil
  11. MERHABALAR.BEN SEYIR DONEMINE GECICEM VE SABAH OGLEN AKSAM NELER YEMEM GEREKIYOR YARDIMCI OLURMUSUNUZ.1GUN SEBZE 1GUN ETMI YICEM? BROKOLI, BRUKSEL LAHANASI KABAK FALAN SERBESTMI?

    YanıtlaSil
  12. Eda kitabın yok mu?Seyir evresi konusunun hemen sonunda yenilebilecek sebzelerin listesi mevcut.
    1 gün ataktaki gibi saf protein 1 gün sebze+protein şeklinde beslenmelisin.Ama ezbere yapma.Lütfen OKU.

    YanıtlaSil
  13. kitabim yok cunku ben fransadayim burdan nerden alcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  14. Türkçesini mi bulamıyorsun?Fransızcan yok mu?

    YanıtlaSil
  15. fransizcam var burdan nerden alicam onu bilmiyorum kitapcilarda olurmu

    YanıtlaSil
  16. Mutlaka vardır Eda.Yoksa da internet üzerinden alabilirsin. http://www.maboutiqueregimedukan.com/400-livres-dukan

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar, Dukan diyetine başlamayı sadece düşünüyordum ama sizin tariflerinizi ve verdiğiniz güzel bilgileri, emeğinizi gördükten sonra kesin karar verdim, bugün kitabı alacağım. Size bir kaç şey sormak istiyorum. Bu diyette soda(sade) içilebilir mi? Ayrıca sakatat yenebilir mi? mesela işkembe ? Ayrıca tatlı tarifleri süper, hangi öğünlerde tatlı yemeği önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  18. diyet alışverişine çıkmadan önce birşey daha sormak istiyorum, siz baya araştırmışsınız, light ürünlerde migros un m-life serisi için gayet olumlu şeyler yazmışsınız, light yoğurt, süt ve peynir grubunun hepsini m-life dan alsak bu diyetimiz için uygun olurmu?teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  19. tekrar merhaba :) son olarak yulaf kepeğini 3,5 yaşındaki oğluma verebilir miyim sizce ?

    YanıtlaSil
  20. Yasemin merhaba,
    Sade veya light meyveli soda uygundur(freşanın mevcut)Dikkat etmen gereken sodyum oranı.en düşük akmina sanırım.
    Sakatatlardan ciğer,böbrek ve dil uygun.diğerleri yağlı.
    İzinli malzemelerle yapılan tatlılar her öğünde uygun.
    m-life'ın yoğurt ve hindi jambonunu kullanıyorum.diğer ürünlerindeki yağ oranları uygunsa yenebilir tabi.
    yulaf kepeği yurtdışında özellikle kahvaltılarda lapa olarak çok tüketilen bir besinmiş.Çok faydalı ama bağırsaklardaki geçişi arttırdığı için faydalı vitaminlerin de bazen kana karışmadan atılmasına sebep olabilir.Bizim gibi krepte veya direk yoğurtla yemesi uygun olmayabilir ama diğer yiyeceklerin içinde yemesinde sakınca olmayacaktır.

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler simla. Bu diyete başlamaya hazırladığın harika tatlılar sayesinde karar verdim. Peynir konusu çok sıkıntılı, dün face grubunuzu keşfettim ve çok mutlu oldum. Ben sabah sadece yörsan light bulabildim oda %10 yağ oranı mecburen yedim. birde sabah zeytinyağı içitim 1 kaşık kronik k. mevcutta bende. Arkadaşlar şimdi lorlardan bahsetti, %2 yağ ile. ben bugun başladım, sence bugünü pas geçip yağ oranı lor bulup yarınmı başlasam, tabi birde yağ içmeden, ne dersin ? birde yulaf kepeği çocuklar için uygun mu ?

    YanıtlaSil
  22. Yasemin merhaba,
    Face'de de gördüm sorunu fırsat olmadı cevaplamaya:)
    Beyaz peynirler uymuyor ne yazık ki ama Aknaz peynir uygun bir tek.Onun da her kutusu aynı oran çıkmıyor sanırım.Okumak lazım kutuların üstünü.
    Lorlardan da kutulu olanları tercih et.En güzeli yörsan'ın loru.z.yağ 3/4 yemek kaşığı kadar serbest artık.Sorununu o şekilde giderebileceksen kullanabilirsin.Yeniden başlamana gerek yok.Aynen devam edebilirsin.
    Kepekle pişirilmiş her yemeği kızım da yiyor sorun yok.Sadece direk yoğurtla filan yememesi daha iyi olur.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  23. merhabalar simla.ben seyir donemine gectim 2gundur ama hic gr bile inmiyorum normalmi aceba.yada bir yerde yanlismi yapiyorum

    YanıtlaSil
  24. Eda halen almadın kitabı değil mi?:D
    Çok normal bu durum.Artık yavaşlayacak kilo verme hızın.Sağlıklı olanı da bu zaten.Acele etme.

    YanıtlaSil
  25. alamadim kitabi cunku firsatim olmadi bakmaya.kitabi alana kadar biraz size sorular sorcam.simdiden kusura bakmayin.tesekkurler

    YanıtlaSil
  26. merhabalar simla
    ben atak doneminde 64.900 e dusmustum.suan seyirdeyim sabah tartildim 67kilo gorunuyodum ya bu kadar fark ediyormu cok canim sikildi ne yapsam kararsiz kaldim.diger yazilari okuyorum pek kimse benim gibi geri almamis kilolari.cok guzel gidiyor derken geri aliyorum kilolari acilen yardimina ihtiyacim var hem moralmen hemde tecrubelerine...

    YanıtlaSil
  27. Eda seyirde duraklamak hatta 1-2 kilo almış görünmek normal deniyor.birkaç gün daha bekle bakalım.sonuca göre değerlendiririz.Bu arada bol su almayı aksatma.yeşilçay içmeye çalış.tuzu ve tuzlu gıdaları8turşu,pastırma füme yiyecekler)iyice azaltmaya bak.regl dönemin yakınsa o da etki ediyor.

    YanıtlaSil
  28. merhaba
    4 haftadır noktasına virgulune uyduğum rejimimi 2 gündur su börekli baklavalı bir tatille bozdum. şuan ne yapmalıyım bilemiyorum, aynen devam etme konusunda kararlıyım siz ne önerirsiniz? 68 kilodan 64 e düşmüştüm dört hafta da sizce bunları geri alırmıyım? teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. redess biraz sporu arttırarak aynen devam et ve bir daha lütfen yapmamaya çalış.bu kez olmasa bile devam ettiğinde duraklama kaçınılmaz.

    YanıtlaSil
  30. şenay ben merhabalar ben dukan diyetini son evresine kadar yaptım ancak hergün yulaf kepeği ve perşembeleri yapılması gereken protein gününü artık uygulayamıyorum.ve yeniden kilo aldım. 2-3 kilo kadar bu diyetin 2 kez uygulanması gerektiğini okudum acaba yeniden başlasam diyorum ama ilerki yaşlarda daha çok kilo alırsam bir daha uygulama hakkım kalmazmı bana yardımcı olursanız sevinirim.Birde 4.evre dediği gibi olmuyor kilo alma endişeniz olmadan istediğinizi yieyebilirsiniz diyor ama ben aldım. Belki protein günü ve yulaf kepeğini uygulasaydım almazdım oda olmuyor evde olunca zor iş yerinde daha rahattım 2.5 yaşında oğlum var bütün enerjimi o alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4.evrede istediğini yiyip kilo almamanın şartı her kurala uymak.Uymuş olsaydın alacağını düşünmüyorum.
      2 kere uygulanmama şartı her diyet için geçerli aslında.ama yüksek kilo verip geri almaktan bahsediyor Dukan.
      2-3 kilo için yeniden başlamana gerek yok bana sorarsan.Az kilo fazlası olanlar için olan 2/0'ı bir süre uygulasan yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
      ama sonra korumak için ya sürekli dikkat etmelisin ya da p günü,kepek ve egzersizi sürekli uygulamalısın.

      Sil
  31. pardon yanlış yazmışım uygulanmaması gerektiği olacaktı.

    YanıtlaSil
  32. merhabalar..
    ben 4 günlük atak evresi boyunca yörsan light peyniryemiş bir gafilim:( yeni öğrendim uygun olmadığını,ne yapmam gerekir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun:)
      yapacak birşey yok artık.önümüzdeki maçlara bakalım:D

      Sil
  33. Merhabalar 1.5aydr seyirdeyim fazla bir kilo veremedim.. Yiyecek bisi bulamadgmdan surekli peynir ve sutle gunu geciriyorum dolaysyla cok sut iciyorum bu duraganlk.yapar mi kitapta sinir belirtmiyor?

    YanıtlaSil
  34. emel merhaba,
    kesinlikle fazla süt durağanlık yapar.böyle durumlarda tavsiye edilen günde 1 bardakla sınırlamak.
    zaten tüm süt ürünleri toplamda günde 1 lt'yi geçmemeli.
    Şunu unutma süt ürünleri de karbonhidrat içerir.Oysa ki et ürünleri ve yumurta saf proteindir.hem geç sindirildikleri için tok tutarlar hem de zayıflatma etkisi daha fazladır.
    birçok alternatifin var aslında.
    neden yiyecek birşey bulamıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ogrenciyim ekonomik acidan sur daha uygun geliyordu:) bilgilernz icin tesekkurler:)

      Sil
  35. öğrenciler zorlanabilir haklısın.yumurta daha iyi bir seçenek o halde:)

    YanıtlaSil
  36. merhaba ben atak kısmında meyve yenilebiliyormu merak ettim bilgilendirebilrmisiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  37. meyve 3.evreye kadar yok.3.evrede de sınırlı izinli:)

    YanıtlaSil
  38. Dukandiet.com a uye olup yardim almaya calistim fakat kilomun normal oldugu uyarisini aldim kilom 60 boyum 1.64 nasil normal olabilir anlamiyorum.

    9 ay once 3 ay diyet 1 ay koruma olmak uzere bir diyetisyenden yardim alarak 10 kilo verdim fakat hala kilomdan memnun degilim ve dukan diyetine baslamak istiyorum. Hedefledigim kilo 55.

    Bu surecte izlemem gereken yol haritasindan bahsederseniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      kitabı okuduğunu ve diyeti bildiğni varsayarak ,5kg için 1 gün atak yapıp seyire geçebilirsin.

      Sil
  39. merhabalar dukan diyetinde tarhana yiyebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  40. Merhaba,
    Enginar icin sadece yapraklari yenilebilir demissiniz ama kitabi ingiltere den alip baktigimda bizim yedigimiz yesil yaprakli/artichoke globe yenilebilir diyor.Yani benim anladigim artichoke jerusalem diye sekerli ve k.hidrat bakimindan zengin olandan ayirmak icin boyle kullanilmis. Sadece yapraklari degil enginarin kendi de izinli sebzeler listesinde. Siz ne dusunuyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba benay,
      bunlar dukan koçlarının verdiği yanıtlar.kitabın Türkçe versiyonunda da içindeki kısımda nişastalı olduğundan yenmemeli derken arkadaki listede uygun görünüyor:)
      En son Us sayfasındaki chat'te de enginar izinli dendi ama bana kalırsa onlar bizim gibi etli kısmından ziyade yapraklı kısımlarını yediklerinden uygun diyor olabilirler.tam emin olamadığım için sonraki chatte tekrar soracağım.

      Sil
    2. Cok sevinirim.. Ben Londra da yasiyorum burda enginarin sadece etli kismi yeniyor hatta artichoke heart diye geciyor..Umarim izinliler listesindedir de enginar+sarmisakli yogurt ,izgara et yaninda guzel oluyor.Bari bundan mahrum kalmayalim:)cevabinizi bekliyorum...

      Sil
  41. merhaba ben ezgi bu diyete başladm ama atak nedirbilmiyorum bana 1. 2. 3. ve 4. haftada kabaca ne yiyebilirm yazarmısınız çook teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atak nedir bilmeden diyete başlayamazsın Ezgi.
      dukan yapmak istiyorsan herşeyi öğrenip başlamalısın.kitap şart.

      Sil
  42. merhabalar ben atak evresini bitirdim 10 gün yaptım 6 kilo verdim bugün seyire geçtim ben 5+5 yapmak istiyorum ilkönce sp ilemi başlamalıyım yoksa proteinlemi beni bilgilendirirseniz çok sevinicem :))birde salça ev yapımı kullanabilirmiyiz biber salçası hiç yağ yok.. şimdiden teşekkürlerrr...

    YanıtlaSil
  43. bişey daha sorucam benim 20 kilo daha fazlam var ben 5+5 mi yapmalıyım yoksa 1+1 mi lütfen cevaplayın hangisi benim için uygundur...çünkü önümde uzun bir seyir evresi varr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba handan
      1+1 en kolay uygulayabileceğin seyir uygulaması olacaktır.(artık dukan koçları da 5/5'i pek önermiyorlar.)
      atak bittiğinde ilk gün ps ile başlamalı.
      biber salçası katkısızsa ps günlerinde kullanabilirsin.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim cevabınız için salça katkısız sadece biber var tamam o zaman 1+1 durmak yok yola devam inş istediğimiz kiloya düşeriz herkese kolaylıklar diliyorum :))

      Sil
  44. yine ben :))seyire geçeli tam 3 gün oldu ve kilomda bi değişiklik yok:( sanki ataktaki gibi bi daha kilo veremeyecekmişim gibi hissediyorum acaba bu durum geçicimi çok istiyorum kilo vermek... pes edemem etmiycemde bu sefer çok kararlıyım önümde aylar var 6 kiloyu verdim ama daha 20 kilo var seyirde verebilirmiyim ki???

    YanıtlaSil
  45. Meraba ben atak evresindeyim ama dayanamayıp biraz çilek yedim şimdi çok pişmanım çok sıkıntılı olurmu acaba :(((

    YanıtlaSil
  46. atak evresi,seyir evresi falan noluyor anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  47. Slm dukanda zeytin yok biliyorum ama suds diyet zeytinler var onudami yiyemeyiz:(tesekkurler kktc

    YanıtlaSil
  48. merhaba site için teşekkürler çok işime yarıyor bu atakta 5. günüm aslında dukan testi 3 gün önermişti fakat ben 5 yapmak istedim ancak bugun bozdum 1 tane sade muffin kek cok cok kucuk bi parca da pizza yedim bu diyeti nasıl etkiler veya nasıl telafi edebilirim ilk kez bozdum :(

    YanıtlaSil
  49. merhabalar ben 5 kilo vermek istiyordum ama atak evresini 5 gün yaptım bu fazlaca bir süre bana bir zararı olur mu? bi de seyir evresndeki tatlılarda tatlandırıcı kullanılıyor hep. bunun bir zararı var mı? aşırı tatlı ihtiyacı hissediyorum cevap verirsenz sevinirim

    YanıtlaSil
  50. Merhaba ben özge.Atak evresinde maden suyu da icebilir miyiz? Bir de atak evresinde su yulaf kepekli ekmek ve ya kreplerden yapip tüketebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar birkaç yere yazdım cevap gelmedi umarim sizden gelir. 23yasindayim 67 kiloyum ideal kilo 59 atağın ikinci günündeyim kpssye hazırlanıyorum kitabi okuyacak zamani bekleyemedim inanılmaz yogunum o yüzden kendi cabalarimla yaptım. Ilk gun sabah iki haslanmis yumurta ogle yemeği tavuk izgara ve yoğurt aksamda aynisini yaptım . Sabah erken bir karin agrim oldu ishal olmuşum bu arada her zaman iki buçuk litre su içerim ona dikkat ediyorum. Bugün yulaf kepekli krep biraz lor peynir ve cayla sabaha basladim çok halsizdim ve yine karin ağrısı sonra bir tane maden suyu ictim yaban mersini yeşil cayi tukettim öğle light ton balığı aldim yedim light yoğurt yedim şimdide et haşladim yanında yoğurt hala ishalim hala durgunum hasta gibiyim moralsizim normal mi bilmiyorum kilom hala sabit yarin atagin son günü acaba ilk gün yulaf olmadığı için 4gun atak mi yapsam . Şimdiden teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  52. Merhaba simla hanim.ben 20 gun once dukan diyetine basladim 3 kilo verdim hepsini atakta verdim.birde regl olmam gerekirken olamiyorum 12 gun gecikme oldu diyetten mi alakli hic boyle bi sorunum olmadi yasim 22 ne yapmaliyim.neden kilo veremiyorum.bu yuzden mi acaba zarari varmidir ?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips