sosyal ağlarda izleyin

13.12.10

DOMATES ÇORBASI

EVRE:SEYİR(PS),GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-1 bardak naturel domates rendesi(ben Tat marka  kullandım.Mevsiminde sakladığınız domates olursa daha güzel olur tabi:)
-2 kaşık biber salçası
-1-2 dal kereviz sapı(tat versin diye kullandım.şart değil)
-1 bardak kaynamış su
-2 bardak yağsız süt
-1 kaşık light kaşar rendesi
-tuz
-karabiber

Domates rendesi ve biber salçası kokusu çıkana kadar beraber kavrulur.Üzerine süt ve su eklenerek kereviz saplarıyla beraber kaynayana kadar pişirilir.
Daha sonra kereviz sapları çıkarılır.Tuz ve karabiber eklenir.Kaşar rendesiyle servis edilir.

9 yorum:

  1. Var mı domates çorbası gibisi:)
    Mis gibi..

    YanıtlaSil
  2. Hele ki bu soğuklarda ilaç gibi ilaç:)

    YanıtlaSil
  3. herkes ısınamıyor o tada ama bence de kereviz sapı iyi gidiyor çorbalara - yaprakları kuruttum geçen gün nane gib kavanozda şimdi srasını bekliyor! domates çorbası sabah çorbamdır benim:)

    YanıtlaSil
  4. ben geçenlerde marketten sipariş verirken yanlış söylemişim kereviz yerine sapı geldi:D
    onun için şimdi herşeyin içine ekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Simla, blogunu gördükten sonra Dukan diyetine başlamaya karar vermiştim. 77.5 kg ile 8 aralıkta başladım, bugün 9ncu gün 73 kg.ım. Güzel paylaşımların için sana teşekkür etmeyi borç bildim. Bu arada yediklerime rağmen kilo verdiğimi gören eşim de bana katıldı :-)) peynir konusunda zaman zaman suçluluk duygusuna kapılıyoruz, zira diyetin - pardon diyet değil bize göre sağlıklı yaşama dönüş programı - gerektirdiği kadar yağsız peynir bulamıyoruz. bu konuda varsa önerilerine sevinirim. Paylaşımların için tekrar teşekkürler. Nefise

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Nefise,
    Böyle yorumlar alınca çok mutlu oluyorum.İşe yaramasına çok sevindim:)Peynir konusunda haklısın.Kaanlar marka lor peynir bize en uygun olanı.Ayrıca bir de İtimat marka diyet peynirler mevcut.Bunlarla ilgili detaylı bilgiyi günün ürünü başlığında bulabilirsin.Ayrıca çok da kasmıyorum ben kendimi bu konuda.Belli bir kiloya geldikten sonra yarım yağlı peynirler de iş görür. Kolay gelsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Cemile Zipak24 Ocak 2011 17:42

    domates corbasi tarifi ararken karsima sen ciktin guzel arkadasim....
    emeklerin icin tesekkurler..hersey gonlunce olsun :-)

    YanıtlaSil
  8. Cemile'cim hoşgeldin.İyi tesadüf olmuş gerçekten de:D
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Biz bu tarifi şöyle modifiye ettik:

    1 yk yulaf kepeği galeta karışımı ile 1 tk mısır nişastasını tencereye hiç yağ koymadan kısık ateşte kavurduk. Sonra domates püresi ile kavurmaya devam edip su ve ardından süt ekledik. Karabiber ve tuzla tatlandırdık. En son kereviz yaprakları ile süsledik. Light kaşarla taçlandırdık:) Alıştığımız domates çorbasının tadını yakaladık.

    Tabii benim verdiğim tarifle pişirebilmek için yulaf kepeği hakkınız olmalı. Yoksa Simla'nın yukarıdaki tarifinden şaşmamak gerek:)



    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips