sosyal ağlarda izleyin

2.12.10

ACILI-EKŞİLİ ÇİN ÇORBASI

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-yarım derisiz tavuk göğsü
-1 kabak
-1 havuç
-1 avuç soya filizi
-2 adet taze soğan
-1 tatlı kaşığı mısır nişastası
-1 yemek kaşığı balsamik sirke
-4 yemek kaşığı light soya sosu
-1 tatlı kaşığı acı sos

Tavuklar,kabak ve havuç ince ince doğranır soya filiziyle beraber 1 litre kaynamış tuzlu su içinde haşlanmaya bırakılır.Yaklaşık 15 dk.sonra mısır nişastası,soya sosu,sirke ve acı sos karıştırılır ve çorbanın suyundan 1 kepçe alınarak açılır ve yavaş yavaş kaynayan çorbaya eklenir.
Beraber 5 dk.kaynatılır.

6 yorum:

  1. Selam Simla

    Yorum yapabiliyoruz artık:)

    YanıtlaSil
  2. Himmm bu cok guzelmis, soguklarda her turlu corba kabulumdur :) Ellerine saglik tatlim :)

    YanıtlaSil
  3. Sonunda yorum yapabiliyoruz! Nerdesiniz dediniz aradım taradım yorum alanı yok! Üstelik mail atayım durumu anlatayım dedim adres de yok:) Tarifler harika bence! Dukan uygulamadım bilgim yok ama en kısa sürede tarifleri denemek üzere detaylı olarak inceleyeceğim, bence harika gidiyor! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Ben blog acemisi olarak becerememişim o ayarları ama bugün hallettim:)
    Teşekkür ederim yorumlarına.Blogunun sıkı takipçisiyim:)

    YanıtlaSil
  5. ayşegüll:)

    merhaba simla

    15 inde başladım diyetime.3 gün atak evresi verdi netten baktığımda.Senin siten benim için moral kaynağı oldu.benim aslında bölgesel..basenim var.sırf baseni olan bayanlar için kitabın bir yerinde kısa geçiyor 2 gün saf protein diğer günler normalmiş biraz daha bilgi verebilir msn bu konuda:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips