sosyal ağlarda izleyin

11.11.10

ISPANAKLI TAVUK SARMA

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-1 paket tavuk sarma(bu şekilde satılıyor ama gögüs eti alınıp ince ince kesilip dövülerek de yapılabilir.
-çeyrek paket superfresh ıspanak
-1 küçük soğan
-light soya sosu
-toz sarmısak
-kimyon

Tavukları light soya sosu,toz sarmısak,tuz ve kimyonla hazırladığınız marinede buzdolabında en az 3 saat bekletin.
Bu sırada soğanı ufak ufak doğrayıp kavurun.İçine ıspanağı ekleyin.ikisi beraber kavrulunca tuzunu ve istediğiniz baharatları ekleyerek soğumaya bırakın.

Tavukların içine iç harcından koyup sararak kürdanla tutturun.Yağsız teflon tavada içinin pişmesi için önce kapağı kapalı yaklaşık 30 dk, daha sonra kapağı açık olarak suyunu çektirip kızarana kadar pişirin.

2 yorum:

  1. Soğanı suyla kavuruyorum ben tüm yemeklerimde. Siz de öyle mi yapıyorsunuz? Yoksa yağ kullanıyor musunuz bu tarifte?

    YanıtlaSil
  2. ben donmuş soğan kullandığım için kavururken kendi suyu yeterli oluyor.günlük 1 tatlı kaşığı z.yağ hakkını genelde salatalarda kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips