sosyal ağlarda izleyin

24.9.14

DUKAN BİSKUVİSİ TABANLI CHEESECAKE




Limonlu vanilyali cheesecake tarifimin tabanina dukan biskuvisi uzerine limon jolesi ekledim:)) Lezzeti ne siz sorun ne ben soyleyeyim;)

Cheesecake tarıfım burada.TIK TIK

Altına tahıllı dukan bıskuvılerını ezerek serdım.Uzerıne ıse pıstıkten sonra lımon jolesı ekledım.tabı o da hazır degıl.

Limon jolesi icin,
1 su bardagi su
1 yk misir nisastasi
1/2 limon suyu
1 limon kabugu rendesi
6 damla limon aromasi

Pisirip onceden pismis olan kekinizin uzerine dokup yayin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips