sosyal ağlarda izleyin

18.6.14

DR.DUKAN'IN KİTAP CALISMASINDA YER ALMAK ISTER MISINIZ?





DR.DUKAN'IN KİTAP CALISMASINDA YER ALMAK ISTER MISINIZ?

Dr.Dukan'la toplantımızı ve detaylarını sızlerle paylasmıstık.Kendısı burada o kadar cok etkılendi ki pek cok proje gundeme geldi.en heyecan vericilerden ve bıran once hayata gecırmek ıstediklerinden bırı de Turk Dukancıların basarı hıkayelerinin yer aldıgı bir kitap calısması:)

Bu kıtabın kahramanları kımler mı olacak?Dukan Dıyetıyle ıdeal kılosuna kavusmus ve bunu sağlıklı sekilde korumaya devam eden herkes.Sen,Ben,BİZ:)Kac kılo verdıgınızın ve hangı evrede oldugunuzun onemı yok.5 kılo veren de 50 kılo veren de yer alabılır.Anlatacak,motıve edecek hıkayenızın olması onemlı olan.)

Eger bu calısmada yer almak,hikayemı paylasıp bu yola cıkmak ısteyenlere motıvasyon saglamak ıstıyorum;
fotografımın ve ısmımın yayınlanmasında sakınca yok diyorsanız;
Once-sonra fotografınız ve dukan hıkayenızı dukandiyetitarifleri@gmail.com adresine gondermenizi rica ediyorum.

Dukan hıkayenız dukana nasıl basladıgınız ve bu surecı nasıl gecırdıgınızı anlatan bır duzyazı ve en cok yaptıgınız ve sevdıgınız bır dukan tarıfınızden olusmalı.Yazınız edebı deger ıcermek zorunda degıl.okuyucuya samımı ve anlasılır gelmesi yeterli.

Yapılacak degerlendirmeler neticesinde tarafınıza bılgı verilecek ve detaylı calısma ıcın haberdar edileceksiniz.

Sevgıler:))

8 yorum:

  1. Simla hanım merhaba ben Melisa, en güncel konu diye buraya yazmayı uygun gördüm kusura bakmayın.
    Seyir evresini hedef kiloma ulaşmaya 2 kilo kala değerlerimin bozulmasından dolayı bırakmak zorunda kaldım ve direk dukan express uygulamaya başladım dün ödül öğünü falan derken herşey çok güzeldi fakat bugün acil olarak dişimin çekilmesi gerekti. Vücut olarak çok bitkin düştüm ve dün ki gibi ödül öğünü olarak kahvaltı yaptım. Yarın saf protein yapayım diyorum yada pazartesi, perşembe saf protein mi yapsam zaten bölgesel kilo vermek istiyorum (alt taraf, kalça:)
    Hem çok üzgün hissediyorum diyetime böyle zarar verdiğim için hem de yorgun. :(
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well
    written article. I'll be sure to bookmark it and return to read more of
    your useful info. Thanks for the post. I will definitely return.

    Here is my web page: Fall Out Boy Concert Dates ()

    YanıtlaSil
  3. merhaba. dukan diyetiyle ilgili birsey sormak istiyorum. 2 veya 3 kilo vermek istiyorum ve ataktan güçlendirmeye, yani seyir evresini yapmadan gecmek mümkünmudür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ekspress diyet size daha uygundur bu durumda. Sizin gibi kilo vermek isteyenler için ve bir hafta sürüyor.

      Sil
  4. Ben yanlışlıkla takita toz tatlandırıcı kullanmışım ve seyirin ilk gününde 300 gram aldım. Çok moralim bozuldu. Atakta da bir gün dörtyüz gram almıştım, diyeti bozacak bir şey yememiştim ama fazla yemiştim biraz. Sanırım benim vücudum gerçekten çok hassas ve kilo almaya hazır durumda şu anda. Seyirin ilk gününü protein günü yapmıştım üstelik. Şimdi bugün sebze günü yapıcam ilk defa, onun da etkisiyle yine kilo alırsam diye çok korkuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    www.cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips