sosyal ağlarda izleyin

5.5.14

TERBİYELİ SHIRATAKI PİRİNÇLİ TAVUK ÇORBA

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:

-250 gr tavuk kalca
-1 paket shirataki pirinci
-1 küçük sogan
-1 yumurta sarisi
-1/2 limon suyu
-1 avuc maydanoz
-az tuz

Tavuklar küçük dogranir.yapismaz tencerede biraz cevrilir.1 lt sicak su ve butun sogan eklenip haslamaya birakilir.
Iyice haslandiginda sogan alinir.tuz ve suzulup durulanmis shirataki pirinci eklenir.
Yumurta sarisi limon suyuyla cirpilir.corbanin suyundan eklenerek ılıtilir ve yavaşça corbaya eklenir.bir taşım kaynatilip ince dogranmis maydanoz eklenir.


SHIRATAKI İCİN BİLGİ BU LINKTE: TIK TIK

5 yorum:

  1. merhaba ben blognuzu gördükten sonra diyete başlamaya karar verdim.burdaki yazılarınızı okudum ve 4 gün önce dukan diyetine başladım.atak evresindeyim ve 2 kilo vermişim 65 kiloydum.yağsız tuzsuz şekersiz karbonhidratsız besleniyorum akşamları geç yemıyorum dukan yapsam bile.bir kaç gün sonra seyir evresine geçicem.öncelikle blog teşekkür ettikten sonra seyir evresinde yağ kullanabiliyormuyum?yiyecekleri sınırsız mı kullanıyorum ve son sorum domates kullanabılıyormuyum?

    YanıtlaSil
  2. Muscle size, shape and mass to the point where carbohydrate consumption can increase your carb intake
    slightly for a body muscle build like no one cares about
    legs! Finish your workout program to the plan that muscle build
    can save money on. While supplements such as egg, fish, eggs, lean beef, fish and protein drinks, eggs
    and fresh farm products. In addition, the sensation of bodybuilding, but it is essential for increasing the body's secondary energy
    source.

    Feel free to surf to my site: exercise program for women

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Simla hanim ben diyete bugün başladım. Yulaf kepegini bir çok şeyle tuketebiliyoruz tariflerinizde gördüm fakat uzun ugraslara pek vaktim yok.yogurtla tuketmeyi denedim o da pek uygun olmadı. Onerebileceginiz basit ve eğlenceli bir tarifiniz var mı acaba? Bu arada uygulama ve sayfa çok yararlı emeğinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Simla hanim ben diyete bugün başladım. Yulaf kepegini bir çok şeyle tuketebiliyoruz tariflerinizde gördüm fakat uzun ugraslara pek vaktim yok.yogurtla tuketmeyi denedim o da pek uygun olmadı. Onerebileceginiz basit ve eğlenceli bir tarifiniz var mı acaba? Bu arada uygulama ve sayfa çok yararlı emeğinize sağlık :-) az önceki yorumu isimsiz birakmisim o yüzden yeniden yazdım.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips