sosyal ağlarda izleyin

19.5.14

DR.PIERRE DUKAN'LA TOPLANTIMIZIN ARDINDAN...


Uzun zamandır beklediğimiz efsanevi buluşma16.MAYIS.2014 tarihinde nihayet gerceklesti:)

Yaklasık 4 yıldır bu site,facebook ve diğer sosyal medya hesaplarımdan sizlere elimden geldiğince yardım etmeye,tum bilgi ve tecrubemi paylasmaya calıstım.Sizlerden de bunun karsılıgını sevgi ve guzel enerji olarak aldıgıma inanıyorum.Bunun Dr.Dukan ve calısma ekibi tarafından da farkedilip takdir gormus olması ve Turkıye organizasyonunda gorevlendirilmis olmak benim icin gercekten gurur kaynağı.Bu yolda beraber calıstıgımız ,karsılıksız yardımlarıyla katkı saglayan sevgili İlkay'a da tesekkurlerimi iletiyorum buradan.

Yine kurdukları blogları ve facebook hesaplarından sizlerle tecrubelerini ve tariflerini paylasan,bu ailenin buyumesinde katkıları olan derya(kkb),alev,elcin,dr.gozuyle yazan sema hanım,-60kg.luk deneyimi paylasan Gül,lolita dukancanların adminlerinden Kıymet, ayrıca Pınar,yasemin ve tüm cevrelerine gonullu destek olan pek cok dukan diyeti fanatiği arkadaşıma da tesekkuru borc bilirim.
Sırada bekleyen pekcok ulke olmasına ragmen bu olusumun Turkiye'ye gelmesinde hıcbirinizin katkısı yadsınamaz:)



Bu uzun girizgahtan sonra gelelim o guzel gune:))

Dr.Dukan'ın Turkiye ziyaretinin bizlerle tanısmak dısında:)) 3 onemli sebebi daha vardı.
-Yeni kitabının yayımlanması,
-Dukan Diyeti Kocluk sisteminin de yer alacagı resmi Dukan Diyeti Turkiye sitesinin kurulması,
-Dukan Diyetini yaparken kullanabileceğimiz geniş bir yelpazesi bulunan ürünlerin satısa sunulması.

Kitap buyuk kitapcıların raflarında ve ınternet satıs sitelerinde yerini aldı bile.
Diğer iki kitabında anlattıgı izinli 100 besinin derinlemesine anlatıldıgı ve 100 yeni tarifin eklendiği kitabının adı
''Dukan Diyetinde İstediğiniz Kadar Yiyebileceğiniz 100 Besin''



Urunler ara gun ihtiyacını rahatlıkla karsılayabilecek ozellikle dısarda hayat kurtaracak yiyeceklerden olusuyor.
İlk etapta eczanelerde satısa sunulacak urunler birkac gun icinde raflardaki yerini alacak(detaylı listeyi bilgi geldiğinde paylasacagım)
Sonrki donemde farklı bircok urun eklenecek , marketler ve resmi sitenin online satıs magazında da satısa sunulacak.
Pahalı oluP olmayacagı sık sorulan sorulardan.Fiyat bilgilerini de aldıkca paylasacagım sizinle ancak bilmelisiniz ki kullanılan malzemelerin ozelliği, kalitesi ve iceriği sebebiyle tabi ki market urunleri kadar ucuz olmayacaktır.Ancak deneyen biri olarak oldukca hem tat hem de miktar olarak tatminkar oldugunu soyleyebilirim.Biz Turk Dukancılar sade yemek yerine o biskuvilerle baska ne tarifler yaratabilecegimizin derdine dustuk bile:)

Otelde bizler icin dukana uygun yiyecekler de ikram edildi.Bu fotografta gordukleriniz ise bizlerin Dr.Dukana tattırmak icin getirdiklerimiz.Herbirini tadıp tam puan verdi.




Dukan Resmi Sitesi ve Kocluk sistemi hakkında bizi Turkiye Koordinatoru Ayse Hanım bilgilendirdi.
Kocluk sistemine kayıt oldugunuzda ideal kilonuza ulasan kadar cok cuzi bir fiyata destek alabileceginiz bir sisteme de kayıt olmus oluyorsunuz.Bu surecte gunluk takibiniz yapılıyor,bildirimlerinize gore tavsiyeler veriliyor ve merak ettiğiniz tum soruları sorabiliyorsunuz.
Resmi sitenin acılması icin hazırlıklar devam ediyor.En kısa surede yayında olacak.Bilgisini yine paylasacagım:)

Dr.Pierre Dukan salona girdiğinde ise deyim yerindeyse yer yerinden oynadı:)
Sayesinde yeni bir hayata baslamıs olan bizler onu gormeden sevmistik ancak kanlı canlı karsımızda gordugumuzdeki coskuyu anlatmam mumkun degil.
Bu kadar sevecen,mutavazi ve guleryuzlu birinin sevilmemesi mumkun degil.Hepimizi tek tek kucaklaması,baba sevkatıyle ilgilenmesi ,sorulamızı yanıtlaması, fotograf cektirirkenki enerjisi gorulmeye degerdi gercekten.

Toplantıdaki sorularımız neticesinde hepimizi sevindiren birkac guncelleme de eklendi diyete.Onları farklı bir postta yayınlayacagım cunku arada kaybolmasını istemiyorum.Guncelleme postu icin tık tık.


Toplantı sonunda kitabını imzaladı bizim icin.Yine her birimize bir sayfa dolusu guzel dileklerini ileterek...


Evet büyük bir aileniz var burada sevgili Dr.Pierre Dukan:)
Gormeden sevdigimiz kadar varmissiniz.
Samimiyetiniz ve ictenliginizle gonulleri bir kez daha fethettiniz:))cok tesekkur ederiz:)



24 yorum:

  1. Sizinle ve dukan diyetiyle tanisali henuz 1 ay oldu. Bu diyete sizin blogunuzu inceledikten sonra cesaret edip basladim. Yaptiklariniz icin kendi adima cok tesekkur ederim. Iyiki varsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Simlacim.merakla urunleri bekliyoruz ayrica emziren anneler icin aldigin cevaba cok sevindim ve tekrar tekrar tesekkurler emegin icin

    YanıtlaSil
  3. Harika bir insansin simla. Senin sayende dukanla tanışıp hayatimizi değiştirdik. Teşekkür ederiz guzel insan..

    YanıtlaSil
  4. Hepiniz harikasiniz emekleriniz icon tekrar tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. çok seviliyorsun simla, emin ol :))))

    YanıtlaSil
  6. peynir satsınlar gözlerini seveyim :)

    YanıtlaSil
  7. 8 ay yaptım Dukanı, bir çoğunuzda beni tanıyorsunuz aslında ama gerçekten içimden gelerek söylüyorum. Hayatımda yaptığım en sağlıksız diyetti. Şu aralar ise sadece spor yaparak ve ekmeği keserek 8 kg verdim. 2 kg fazlam kaldı. Bu diyete başlamadan proteine dayanıp dayanamayacağını düşünüp de başlamalı insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese uygun olması beklenemez tabi.uygun olan yontemi bulup kilo vermis olmanız guzel.tebrikler:)

      Sil
  8. Simla'cığım merhaba:beni hatırlarmısın bilmiyorum ismim lale cok sevdiğim çiçek dilligille birlikte başlamıştık dukan diyetine sizi ve dukanı bana tanıştırdığı için sonsuz tesekkurlerımı herzaman söylerim kendisine. 16 aralık 2011 de 84 kılo başladığım diyetımi 15 temmuz 2012 de 57 kılo olarak bıtırdım:) tabıkı senın,guzel yemeklerının ve sayfa arkadaslarımın motıvasyonu sayesinde,diyetı bırakalı 22 ay oldu şuan 59 kıloyum,fakat artık 50 kılo olmak istiyorum ama cok cesaretsızım yenıden baslamaya bırkac kez denedım basaramadım cok kısa surdu :( internette dukan adı altında dez pack die bir ürün paketi gördüm.bu ürün hakkında bilginiz varmı? Çok kararsız kaldım alıp almamak arasında.artık facabook kullanmadıgım için cok takıp edemıyorum sizi arada burdan bakıyorum hersey yolunda görüp rahatlıyorum :)) sevgilerle lale....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar:)tabi hatırladım:)
      dez pack dukan urunu degil.haklarında gerekli yasal calısma baslatılacak.sakın almayı dusunmeyin.
      dukan express var onu okudunuz mu bilmiyorum ama daha rahat uygulayabilirsiniz diye dusunuyorum.

      Sil
  9. Yeni paylaşımlar için teşekkürler Simla Hanım. Merakla ürünleri ve yeni paylaşımlarınızı bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar :) ben 18 yaşındayım. Iki sene önce kendi çabalarımla 65 kilodan 47 kiloya inmiştim. Ama geçen sene hepsini geri aldım... Dukan diyetini 3 haftadır yapıyorum 65 kilodan 61'e indim. Ama tereddüt ediyorum. Vereceğim kiloları geri almaktan. Ve diyete sonuna kadar devam edip edemeyeceğim konusundada emin değilim. Sağlıklı kilom 52. O kiloya ulaşana kadar araya Ramazan girecek ve bu baya zorlayacak gibi görünüyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Bu diyeti yapmalımıyım yapmamalı mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      daha bastan yapamayacagınızı dusunerek baslamayın.bu diyetin amacı kilo vermek oldugu kadar ideal kiloda kalmayı da saglamak.her evresini layıkıyla uyguladıgınızda basarısız olmanız mumkun degil.

      Sil
  11. Orası öyle tabi ki ancak normal yollardan kilo verdiğimde ara öğün olarak meyve yiyordum böylece birşey pişirmeme gerek kalmıyordu. Ramazandan sonra başlarım diye de düşündüm çünkü Ramazan ayında güçlendirme bile yapsam zor olacak gibi. Ramazan ayında güçlendirme yapabilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ramazanı normal seyirle geciren de cok oldu onceki yıllarda.ama cok zorlanacagınızı dusunuyorsanız ramazan ve bayram sonrasına bırakmakta fayda var.

      Sil
  12. Devam etmeye karar verdim ancak kacamak oldu 4 gun ara verdim ama 1 haftadir devam ediyorum dukana yine. Bugun kofte yedim ancak icinde ekmek oldugunu yedikten sonra soylediler :( ne yapmam lasim?? 4 gun ara ardindan kilo vermem zaten durdu simdi bide bu olunca iyice moralim bozuldu :(

    YanıtlaSil
  13. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    www.cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips