sosyal ağlarda izleyin

28.3.12

MANTARBURGER

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME















Ne zamandır beklediğim kocaman istiridye mantarıma dün kavuştum.Hep aklımda olan bu tarifi bu yüzden yapamıyordum.Dün markette kocaman kocaman mantarları ve bu mis gibi köy domatesini görünce hemen aldım tabi.Domates kokusunu unutmuşum neredeyse.Bu şekilsiz pembe domateste öyle bir koku ve tat var ki mest oluyor insan.




MALZEMELER:
-4 adet iri istiridye mantarı(büyük marketlerde paketli olarak bulabilirsiniz)
-2 adet hamburger köftesi(100 gr yağsız kıyma,rendelenmiş küçük soğan ve baharatlarla hazırlanmış)
-Domates dilimleri
-2 adet kornişon turşu
-Soğan dilimleri
-Arzuya göre evde hazırlanmış ketçap,mayonez(tarifler blogda mevcut),hardal

Mantarlar ve köfteler kızgın ızgarada,tost makinesinde veya yapışmaz tavada pişirilir ve diğer malzemelerle burger hazırlanır.Ben mantarları çok kirli olmadıkça yıkamıyorum,sadece nemli bir havku kağıtla siliyorum.yoksa bütün suyu emiyorlar ve pişerken lastik gibi oluyorlar.

İstiridye mantarının kendine has çok güzel aromalı bir tadı var.Geri kalanını da mevsim sebzeleri ve tavukla sote yapabilirsiniz.

Hamburger yediniz ama hala kepek hakkınız var:))

Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Merhaba,dukan diyetine uzun zamandir supheyle yaklasiyordum.Ancak sizin blogunuzu gordukten sonra dun basladim.Verdiginiz tariflerden ekmek yaptim ve 2 gunum gayer rahat gecti.Size menumu yazmak istedim acaba atak evresi icin uygun mu?Super tarifleriniz var,bu diet benim icin sayenizde kolay gececek gibi gorunuyor.tesekkurler...
    Sabah 1 dilim dukan ekmegi uzerine lor peyniri ve hindi jambon
    Oglen tavuk gogus izgara ve ayran
    Arada 1 dilim dukan ekmegi ustu lor
    Aksam somon baligi diet kola

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nuni:)
      menün çok iyi görünüyor.afiyet olsun:)
      aç bırakma kendini.yoğurt ve yumurta da ekleyebilirsin ekstradan:)

      Sil
  2. Sabah istiridye ekmek yedim, öğlen istiridye mantarburger:) Evden çalıştığım için öğle yemeği konusunda pek çoğundan daha şanslıyım sanırım.

    Mantarburger fikri süpermiş:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips