sosyal ağlarda izleyin

30.10.11

TEFAL YOĞURTÇUM TARİFLERİ

İdeal tada ulaşmak için birkaç deneme yapmam gerekse de sonunda mükemmel lezzete ulaştım.Tamamen yağsız yoğurt ve sütle istenen kıvama ulaşmak imkansız olduğundan yarım yağlı süt(%1,5) ve ekşi olmasını istemediğim için az yağlı organik yoğurt(%1) kullandım.(en tatlı organik yoğurt migros'un mlife marka organik yoğurdu)Kıvam içinse yağsız süttozu ekledim en son denememde.Harika oldu.

ANA MALZEMELER:

650 ml yarım yağlı süt
1 dolu kaşık az yağlı organik yoğurt(meyveliler için activia ile deneyin)
1 dolu kaşık yağsız süttozu(pınar)

kakaolu için:
-3 kaşık splenda
-2 tatlı kaşığı az yağlı kakao

vanilyalı-limonlu için:
-3 kaşık splenda
-1 limon kab.rendesi
-4 damla vanilya aroması

kuru erikli-tarçınlı için:
-3 kaşık splenda
-6 adet kuru erik(ufak doğranmış)
-1 tatlı kaşığı tarçın

çilekli için:
-1 su bard.donmuş çilek
-3 kaşık splenda
-3 damla vanilya aroması(tüm malzeme beraber pişirilip çilekler püre kıvamına getirilip soğuyunca kullanılacak)

Tüm malzemelerin oda sıcaklığında olmasına dikkat ederek malzemeleri iyice karıştırıp yoğurt kavanozlarına eşit paylaştırarak makinenin kullanım şekline göre mayaladım.8 saat sonra yoğurtlarım hazırdı.Yaratıcılığınıza göre istediğiniz tarifi deneyebilirsiniz.Tabi evrelere uygunluğunu da dikkate alın lütfen.
Afiyet olsun:)

9 yorum:

  1. ben de niyeti fena halde bozmuş durumdayım, family grill ve actifry'dan sonra bir de yoğurtçum alacağım galiba, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. merhaba simlacım,
    iyi ki seni keşfetmişim,iyi ki karşıma çıktın.tam 10 gündür sadece senin tariflerinle dukan diyetine başladım.gurmenetten haberdar ettiğin için teşekkür ederim.yulaf kepeğimi oradan aldım.ben geçen sene dukan diyeti yaptım ama tavuktan ve yumurtadan soğuduğum gibi,samana benzeyen kılçıklı yulafı suyla yutmaktan dolayı cehennem azabı çekip bırakmıştım ve fazla fazla kilo aldım.şimdi seni keşfedince,tariflerini görünce gözlerime inanamadım.ciddi ciddi normal yemek tarifleri bunlar.sayende zevkle yapıyorum bu diyeti.leziz yemekler yiyorum üstelik tıka basa da doyuyoum.haftanın 5 günü spora gidiyorum.pilates ve step yapıyorum.aletlerle de kol ve sırt çalışıyorum.10 günde 3 kilo verdim.daha önce yanlış dukan diyeti uyguladığım için daha yavaş kilo vereceğimi biliyorum.ama yılmıycam devam edicem.bu arada splenda yı çok zor buldum.bildiğin şeker tadıymış.süper birşey.bugün tramisu yapıcam.simla sana çok çok teşekkür ediyorum.dukanın sitesinden önemli bilgileri türkçeye çevirdiğin için ve eşsiz lezzetteki tariflerin için.sevgiler
    not: mevcut hesabımdan mesaj gönderemedim.
    oyalı pasta
    oya

    YanıtlaSil
  3. merhaba Oya:)
    çok mutlu oldum işe yaradığım için.inşallah sonuna kadar böyle şevkle devam eder istediğin sonuca ulaşırsın.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. selamlar ben selma daha önce görüşmüştük.. dukana başlayalı 1 ay oldu şuan halen kilo vermekteyim yani seyir evresindeyim. bir aydır 6 kılo verdim
    6 kılo daha vermek istiyorum. benim size sorum sabahları ve aksamları süt içiyorum süt de yarım yaglı tercih etmeye başladım. tamamen yagsız da ıcıyorum arada. yarım yağlı süt içmek problem olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Selma merhaba,
    Yarım yağlı sütlerin yağ oranı aslında oldukça düşük ve Dukan'a göre uygun.Eğer kilo alımında durma yaşarsan tamamen yağsız kullanmaya devam et.

    YanıtlaSil
  6. Benim de tefal yoğurtçum var ama henüz diyet yoğurt yapmadım. Moova ile yapmazsam kıvamlı olmuyordu. Bir de süt tozu ile deneyeyim. Tşkrler
    Ben de Dukan ile 20 kg verdim daha 20-25 kg var verecek.
    Son 2 yadır homini gırtlak yediğim için 2-3 kg alıp veriyordum.
    Şimdi tekrar başladım ve atak evresinin 3.günündeyim, 2 günde 1,5 kg verdim bile...
    Tariflerinizi deneyeceğim.
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/07/sana-ne-oldu-diyenlere-dukan-sayesinde.html

    YanıtlaSil
  7. Melis merhaba,
    20kg vermene bayıldım.kalanı da verirsin mutlaka.bol irade dilerim:)

    YanıtlaSil
  8. Yogurtcuyu bu sekilde kullanmak harika ben sadece cocuklara organik sütten mayaliyordum şimdi dukan diyetine daha tatlı devam ederim

    YanıtlaSil
  9. Did you know this bby incorporating a mostly office fit outts white thme for theirr workspace.

    Is there any reason; for whuch we are making
    informed choices in all the way patients should feel comfortable while iin their
    respective websites. My contact information that you
    can look for easy fix, once completed, is the Air Release Vents.
    In this way, a workplace can play the role of experts,
    without using these products would be enough experience iin the layout.


    Also visit my weblog; site []

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips