sosyal ağlarda izleyin

5.9.11

KAŞARLI KÖFTE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
250 gr çiğ köftelik kıyma
1 ufak soğan rendesi
1 avuç kıyılmış maydanoz
1 ezilmiş sarmısak
1 çay kaşığı kimyon
1çay kaşığı karbonat
1 kaşık yulaf kepeği
az tuz-karabiber
30gr light kaşar peyniri

kaşar hariç tüm malzeme iyice karışana dek yoğrulur.en az 3 saat dolapta bekletilir.(1 gece kalırsa daha lezzetli olur)
Her bir köfte avuç içinde açılarak içine ufak bir parça light kaşar konarak poğaça modelinde kapatılır.Yağsız tavada kızartılır.

*bu tarifle aşağı yukarı 6 adet kadınbudu köfte büyüklüğünde köfteniz oluyor.
*light kaşarın yağ oranı yüksek olduğundan atak veya seyirde sık tüketilmesi durağanlık yapabilir.Kaşarsız yaparsanız daha uygun olur.

2 yorum:

  1. Öncelikle güzel blogunuz için size teşekkür etmek istiyorum :) Dukan diyetini uzun zamandır duyuyordum fakat kitabı alıp diyete başlmaya karar vermem 2 hafta önce oldu. Kitabı okuduğum sırada internette araştırmalarda yaparken rastladım blogunuza hem güzel tarifleriniz hemde güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti :) Bugün atack evresindeki 2. günüm şimdilik herşey yolunda gibi :) Daha öncede dukan diyetine benzer karbonhidrat diyetini(protein ağırlıklı beslenilen bir diyet) uyguladım 1.5 ay kadar. Bu ilk diyetimi uygularken aynı zamanda powerplate adı evrilen bir cihazla yapılan spora gittim. Sonuç inanılmazdı powerplate de yağ yakmaya yönelik bir cihaz olduğundan protein ağırlıklı beslenme desteği ile aldığım sonuç gözle görülmenin ötesinde oldu :) Fakat sonrasında kilomu korumaya yönelik hiçbir şey yapmadığım için verdiğim kiloların bir kısmını geri aldım. Dukan diyetindede en çok hoşuma giden yer koruma evresi oldu zaten :)
    Bugün light ürün ağırlıklı alışverişimide yaptım :)Fakat yulaf kepeği bulamadım ne yazıkki onun yerine yulaf ezmesi aldım umarım buda kepek kadar olmasada işe yarar! Birde alışveriş sırasında Becel'in formum iyotsuz tuz adındaki ürününüde aldım. Sodyumu %70 azaltılmış bir tuzmuş bu. Tuzu çok tüketen birisi olarak diyet sırasında zorlanacağım noktaların başında tuz kullanımını azaltmak olacaktı. Acaba becel in bu tuzu sorunuma bi nevi çözüm olabilir mi? Fikirlerinizi ve önerilerinizi merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ayten,
    Umarım Dukan'la istediğin sonuca ulaşırsın.
    Tuz vücutta ödemi arttırdığından fazlası önerilmiyor ama tamamen hayatımızdan çıkarmak da mümkün değil.Sodyumu azaltılmış tuz yüksek tansiyonu olanlara hitap eden bir ürün ,sağlıklı kişilere önerilmiyor bildiğim kadarıyla.bu.Özellikle iyot eksikliği ciddi sağlık problemleri doğuracağından az da olsa iyotlu tuz tüketmek daha iyi bir tercih olacaktır.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips