sosyal ağlarda izleyin

23.2.11

Dukan'sız geçen 3,5 ayın ardından...

Merhaba,
Uzun zamandır yazamadım ve tarif giremedim.Nedenini biliyorsunuz zaten:)
60 kg ile Dukan'ı bıraktım .Bıraktığımda güçlendirme evresine henüz geçememiştim.İdealim olan 58 kg'ya inemeden hamileliğimi öğrendim.

Bu süre içinde diyet yapmadım fakat günde 6 öğün beslenmeye ve şekerli,unlu ve yağlı ürünlerden elimden geldiğince az tüketmeye çalıştım.Dünkü dr.kontrolümde 62 kg tartıldım.(En son gebeliğimde bu haftalarda 67 kg olduğum düşünülürse bu kg çok iyi)Bu kadar az kg aldığım için mutluyum tabi ama önümde daha 6,5 ay var.Umarım doğum sonrası vermem gereken fazla kg kalmaz:)

13 yorum:

  1. tebrikler haberim şimdi oldu:) olur olur insan isteyince neler olur! ne bayanlar görüyoruz hastane çıkışı hamilelik öncesi kadar sağlıklı ve fit! isteyince olur, kafayı da o yönle alıştırmak gerek... meğer bizmişiz beynimize aksini düşündüren... olumlu olmak lazım kendimize karşı!

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki ben o bayanlardan olamadım hiç:D
    İlk hamileliğimde tam 25 kg alıp 4,250'lik bir yarmagül doğurmuştum.Eee o zaman daha gençtim tabi emzirme filan derken vermiştim yavaş yavaş.
    Şimdi temkinli gitmeliyim zira gebelik şekeri riskim var.Bakalım becereceğim gibi geliyor bu kez.
    Sağol iyi dileklerin için:))

    YanıtlaSil
  3. şimdi sayfanı açıp sana not göndercektim, oldukça merak ettim seni. nasılsın? bebişte iyi inşallah. İçini ferah tut, ben hamileyim, istediğimi yer, istediğim kadar uyuyrum moduna girmediğin sürece inan kilo almazsın ki sen bunun bilincindesin. Hem aldığın kilolarda inan doğumdan sonra çabucak gider..Sen sadece kendine ve bebeğine dikkat et. hamilelik şekeri için diyetisyene gitmeni tavsiye ederim. bende de çıktı. hatta şuanda da reaktif hipoglisemi hastasıyım. diyetisyen şekeri dengeleyici birkaç ipucu veriyor. ondan sonrası sana kalıyor. mesela bana meyvalarla beraber ya yoğurt, yada süt iç şekerini az da olsa engellesin demişlerdi. sık sık ye ve hiç aç dolaşma.Allah hayırlısı ile tamamına indirsin inşallah. güzel haberlerini bekliyoruz. istanbuldaysan, doğumuna gelmek, tanışmak isterim. sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Sağol Aslıcım:)
    Bir önceki gebeliğimde bu sorunu yaşadığım için artık nelere dikkat etmem gerektiğini öğrendim.(o zaman da diyetisten takibindeydim)şu anda 15 haftalığız.Henüz şeker çıkmadı.Çabam çıkmaması yönünde.İnşallah şekersiz atlatacağız diye umuyorum:)
    İstanbul'dayım ben.Hayırlısıyla o günleri görürsek buradan haber veririm doğumla ilgili:)
    Senin nasıl gidiyor diyet durumu?

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı haberlerini bekliyorum canım. walla açıkça söylemek gerekirse, 19 ocakta başladığım diyette, arada artan kaçamaklara rağmen ve yürüyüş yapmamama rağmen 4700 gr verdim. aslında kafam rahat olsa kaçamak yapmasam, spor yapsam çok çok daha iyi vereceğimde işte ne diyiim. inşallah hazirana kadar bir 10 kilo daha versem süper olacak...

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    öncelikle tebrik ederi. allah tamamına erdirsin işallah. bebişini sağlıkla kucagına alırsın hayırlısıyla.
    bende 6 gün önce başladım diyete .2500gr verdim.yarın seyit evresine geçeceğim.birşey sormak istiyorum. benim kolestrolum vsr sabahları yumurta yerine başka neler yiyebilirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. canım ya bişey soracağım, 2 gündür acayip motivasyonum bozuldu. diyette acayip kaçamaklarım oldu. açıkçası bozdum gibi bişey. acaba 5 günlük yada 3 günlük atak dönemi yapıp, daha istikrarlı başlasam nasıl olur. yada olur mu?

    YanıtlaSil
  8. Çakıl merhaba:)Teşekkür ederim güzel dileklerin için.Benim bildiğim kadarıyla yumurtanın sarısı kolestrol için zararlı.Sadece beyazıyla omlet yapabilirsin bence.Beyazında yağ ve kolestrol yok çünkü:)Tabi bir beslenme uzmanına danışmak daha faydalı olacaktır.Benim bilgim ancak bu kadar bu konuda.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Aslı'cım zararın neresinden dönsen kardır bence.Gayet iyi bir fikir yeniden başlamak.Arada bir düşmesi normal motivasyonunun.Havalardan bence:)Biraz güneş yüzünü göstersin dönersin eski motivasyonuna:)

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim bebeginizi :) ikinizde iyisinizdir insallah. Takip ediyorum yazilarinizi. Ben 65 kg ile hamile kalmistim. Fransada yasiyorum. Bebegim dogali 4 ay oldu. 70 kilo ile doguma gidip 65 kg ile eve donmustum ama simdi 70 kilo oldum tekrar :( dukan rejiminin fransizca kitabini aldim. Cok istiyorum yapmayi ama emzirdigim icin cok acikiyorum. Ne yaplal gerek bikmiyorul. Bebegimin 6. Aya girmedinimi beklemeliyim acaba

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldin Saadet.Teşekkürler herşey iyi gidiyor:)
    Kitapta gebelikte ve sonrasında dukan'ı nasıl uygulayabileceğimizi anlatıyor.Fakat emziren anneler için uygulamayı önermiyor.Emzirme döneminden sonra uygulayabilirsin.Fakat bu arada yine de sebze ağırlıklı ve az yağlı beslenerek dikkat edebilirsin kendine.

    YanıtlaSil
  12. merhaba seni canı gönülden tebrik ederim bebeğinizede maşallah diyorum. ben kitapta emiren kadınlarla ilgili kısmı bulamadım yardım ederseniz çok sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler:)
    kitabın 256.sayfasında emziren anneler için olan bölümü bulabilirsin.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips