sosyal ağlarda izleyin

3.3.15

DUKAN DİYETİ YAPANLARIN EN ÇOK DUYDUĞU KLİŞELER


Şu Dukan aleminde geçirdiğim 5 senede neler duymadım ki.
Kimi bana soylendi ,kimini siz paylaştınız.
Bu tür listeler yapan sitelere özendim bu kez esprili bir liste hazırladım size:D

Benim aklıma gelmeyenleri de siz ekleyin.:D

1.Dukan Diyeti çok tehlikeli , bir sürü kişi ölmüş sakın yapma!


2.Dukan Diyeti yasaklanmış,Dr.Dukan hapiste!

VALLA ÖYLE DUYDUM,SEN BİLİRSİN.

3.Dr.Dukan kendi diyetini yaptığı için ölmüş!
4.Doktorlar Dukan Diyetini hiç önermiyor!
DUKAN DİYETİ Mİ?IYYY IYRENNÇ

5.Evet zayıflamışsın ama yüzün çökmüş çirkinleşmişsin!

6.Aaa ben fark göremedim!(30 kilo vermişken)

7.Çok zayıfladın iskeletin çıktı!(Daha 2 kilo vermişken)

8.Sen böyle güzelsin bence hiç başlama!

9.İkisi aynı kişi değil!(İnternette önce-sonra fotosu paylaşınca)

10.Photoshop var bu resimde!(Bir foto paylaşımı sonrası tepkisi daha:D)


11.Dukan Diyeti yapmadı midesini aldırdı!


12.Bir dilim kek yesen birşey olmaz!Allahın adını verdim ye.


13.Dukan Mukan hikaye.
Şeker,hamurişi,aburcubur yemeyeceksin,spor yapacaksın bu kadar!



14.Kitabı okudum ama hiçbirşey anlamadım!



15.Ay ben de mi Dukan yapsam çok ihtiyacım var.Nasıl yaptın anlatsana.(1.şıktaki felaket tellalı 8 ay sonra sizi fit ve canlı görünce:D)


16.Yulaf Kepeği ne yaaa?Iyyy at yemi değil mi o?



17.Meyve hiç mi yok?Meyvesiz diyet mi olur ya?

AL! MEYVE!
SEN YE!
18.Dukan'ı bırakınca verdiğin kiloların 5 katını alıyormuşsun.

19.Dukan yapanların çocuğu olmuyomuş,kısır yapıyomuş!

20.Dukan zengin diyeti olum!

21.Ekmek yok mu?E ne yiyosunuz?




22.Aslında hepimizin istediği biraz motive edilmek :)))
Edemiyorsanız da gölge etmeyin yeter:)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips