sosyal ağlarda izleyin

20.2.14

FIRINDA BÜTÜN KARNABAHAR

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
 Pinterestte görüp ne zamandır denemek istediğim tariflerden biriydi bu.Bir türlü yapamamıştım ta ki bugüne kadar:))
Denemiş olan birçok siteden tarifi inceledim ancak içime sinmiyordu bir türlü çünkü karnabaharın pişeceğinden emin olamıyordum.Pişme süresinin uzunluğu da beni denemekten vazgeçiriyordu doğrusu.Sonunda ön pişirme yaparak denemeye karar verdim.İyi ki de öyle yapmışım:)
Karnabahar seviyorsanız bir de bunu deneyin derim ben:)



MALZEMELER:
-1 küçük karnabahar
-1,5 su bardağı yağsız yoğurt(susuz kısmından)
-1 çay kaşığı köri
-1 çay kaşığı kırmızı biber
-1 çay kaşığı toz sarmısak
-1 çay kaşığı tuz
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-1 yk limon suyu
 
Karnabaharın yeşil yaprakları ayıklanır ve kalın sapı kesilir.İyice yıkanır.Buharda çok hafif yumuşayana dek pişirilir.(Bunun için özel bir aparata ihtiyacınız yok.Bir tencerede su kaynatıp üzerine oturtacağınız metal bir süzgeç içine karnabaharı yerleştirip üzerini kapatarak buharda pişmesini sağlayabilirsiniz.)

Karnabahar soğuması için bekletilir.

Yoğurt tüm malzemelerle iyice karıştırılır.Karnabaharın her yerine iyice sürülerek kaplanır ve marine olması için en az yarım saat bekletilir.

Fırın 200 derecede ısıtılır ve yaklaşık 40 dakika her yeri iyice kızarana dek pişirilir.Dilimlenerek garnitür olarak servis edilir.

Afiyet olsun:))

19 yorum:

  1. tadında farklılık yada spesifiklik var mıydı? sırf görüntü bakımından mı iyi yoksa tat da çok farkediyor mu yani uğraşmaya değer mi görüntünün önemli olmadığı vakitlerde merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Tadinda fark yok ama tek tek ciceklere ayirmaktan daha az zahmetli bence;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel göründüğü kesin! Tadında ben de bir fark olacağını sanmıyorum ama servisi şık, tek tek uğraşmak da yok... Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. emzirenler tatlandirici ve yulaf kepegi kullanabilirmi.lutfen cevaplayin.tesekkurler.

    YanıtlaSil
  5. davul fırında ne kadar süre pişirmeliyiz

    YanıtlaSil
  6. Tariflerini ozlemisim. Yine sIk SIk tarif yazmaya basladigin gunlere donsen ne guzel olur

    YanıtlaSil
  7. simla hanım, bu yaptığınız dünyanın en iyi yemek tariflerinden biri olarak belirlenmiştir. Yabancı bir sitede karşılaşmıştım.

    YanıtlaSil
  8. büşra hiç davul fırın kullanmadım o yüzden bilemiyorum.başında durup takip etmek en sağlıklısı olacak.

    ka-linka blogu ihmal ediyorum farkındayım ancak facebook ve instagramda paylaşımlar daha zahmetsiz olduğundan oralarda daha sık yazıyorum:)

    bubenimdünyam evet ben de birçok sitede gördüm bu tarifi.gerçi dünyanın en iyi tariflerinden diyebilirmiyiz bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. şimdi benim sorum çok başka olacak ehe :) proteini 3 oranı düşünürsek, karnabaharı 1 oranda yememiz gerekiyor ya, o zaman bu karnabaharın yanında diyelim ki tavuk yiyeceğiz nasıl hesaplayacağız o zaman ? çok sıkıntı oluyor bu oran olayı bana :D

    YanıtlaSil
  10. mrb ben kasım 2013 den beri diyeti uyguluyorum 23 kilo verdim vermem gereken 15 kilo daha var bugün 7 günlük dukan experss yazınızı gördüm bir değişiklik istiyorum bunu yapmamı önerirmisiniz tşkler

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Bende genelde sade karnabahari firina ceviz ve baharatlarla atiyorum inanilmaz lezzetli ve doyurucu oluyor. Tavsiye ederim.

    http://www.cevizhane.org/cevizli-karnabahar/

    YanıtlaSil
  13. My programmer is trying to convince me to move to .net
    from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
    But he's tryiong none the less. I've been using
    WordPress on numerous websites for about a year and am anxious about switching
    to another platform. I have heard excellent
    things about blogengine.net. Is there a way I can import
    all my wordpress posts into it? Any kind of help would be greatly appreciated!


    Feel free to visit my web site ... fotograf ślubny kielce

    YanıtlaSil
  14. This is a topic which is near to my heart... Cheers!

    Where are your contact details though?

    Here is my site ... emergency water damage repair services Columbia South Carolinas

    YanıtlaSil
  15. Tampa Personal Injury Lawyer has been fighting for the rights
    of injured people for well from many years. Anyone who has suffered a
    serious personal harm that has led to significant
    physical or emotional damage, or both, knows that it is a difficult experience.
    Far worse is the pain in personal injury cases when individual's rights are not effectively represented and
    innocent parties wind up getting shafted.

    Feel free to visit my blog post ... www.youtube.com/watch?v=Z6D4TuGLjPA ()

    YanıtlaSil
  16. Aw, this was an extremely nice post. Findig the time and actual effort to create a very good article… but what can I say… I hesitate a lot and don't seem to
    get anything done.

    Feel free to surf to my blog: cheap kitchen remodeling

    YanıtlaSil
  17. ӏ have been еxploring for a little bit for any high quality artiϲles oor blog posts іn this kind oof arra
    . Exploring in Yahoo I evеntually stumbled upon tis
    webѕite. Studying this informɑtiߋn So i am satisfieɗ to shgow tҺat I've a very good
    uncanny feeling I found oսt just what I needed.

    I so mich for sure will make certain to do not dіsregard tɦis
    ѡebsite and give iit a lok on a relentless basis.

    My weblog: twitter followers hack

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips