sosyal ağlarda izleyin

21.1.12

REVANİ

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
keki:
-2 yumurta
-4 yk yulaf kepeği
-1 yk splenda
-3 yk yağsız yoğurt
-1 çk kab.tozu
-4-5 damla vanilya aroması
-1 çk limon kab.rendesi

şurup:
-1 çb su
-3 yk splenda
-1-2 damla limon suyu

Şurup kaynatılır ,limon suyu eklenir .
Fırın 180 derecede ısıtılır.Kek malzemeleri iyice çırpılır.Yaklaşık 25 dk.üzeri kızarana dek pişirilir.(Ben ufak bir borcam kullandım)
Sıcakken dilimlenir ve şurubu dökülür.Soğuyunca servis edilir.
Afiyet olsun.

-üst süslemesi antep fıstığı değil ,ıspanaklı yaş pastanın kekinin robotta çekilmişi:D

15 yorum:

  1. Merhabalar,blog mükemmel ve sürekli faydalanıyorum ilk önce teşekkür ederim :) Size 2 sorum olucaktı 1.si http://www.takitaonline.com/product_info.php?cPath=21&products_id=29 bu tatlandırıcıyı alabildim bulunduğum yerde sadece:) bir de bu aromalar olmadan nasıl tat sağlayabiliriz? yani kakao vs seyir evresinde neler katılabilir tatlıya sormak istedim.Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MerveM merhaba,
      Bu tatlandırıcı ne yazık ki kalorili ve bize uygun değil.Takita'nın formtat60 olanı daha uygun.Splenda ve Stevia da bize uygun olanlar.İnternetten alışveriş ediyorsan Gurmenet veya hammaddeler.com'dan temin edebilirsin.
      Değişik tatlar için baharatları kullanabilirsin.Kakao hergün olmamak kaydıyla 1 tatlı kaşığı kadar izinli(az yağlısını seçmelisin)veya tarçın,zencefil,kakule,mahlep,gerçek vanilya ve salep tozu da tatlılarda kullanabileceğin baharatlar.

      Sil
  2. Sana sorduğum iyi oldu yarın değiştireyim bari :)) Çok teşekkür ederim yardımın için :)

    YanıtlaSil
  3. revani atak evresinde yenebilir mi? teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. vanilya aroması,toz jelatin bulamadım hiçbiryerde.nerden bulabilirim acaba?
    süt tozu olarak kahve kreması kullanılabilirmi bunu bulabildim anca:)

    YanıtlaSil
  5. süt tozunun light olanından tabiki.olabilirmi?

    YanıtlaSil
  6. redess atak için uygun bir tarif bu.kepek limitini aşmamak kaydıyla yiyebilirsin.

    YanıtlaSil
  7. tukan aromalar dr.oetker'de 4 çeşit var.marketlerin pasta malz.satan kısımlarında bulunuyor.ayrıca aktarlarda da farklı markalar varmış ama ben kullanmadım.jelatin de aktarlarda var.
    kahve kremasıyla süttozu farklı ürünler.light da olsa içinde uygun olmayan birçok madde var kremaların.
    tek tek alamam diyorsan en rahatı internetten almak.gurmenet ve hammaddeler 'de hepsini birarada bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. canım çoook sağol.ben bu adresi bilmiyordum.çok iyi oldu öğrenmem,herşey var;)tekrardan teşekkür ederim.kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. merhabalar
    ben marketten süss stoff diye sıvı tatlandırıcı aldım bunun sakıncası varmı acaba emin olamadım 1 yemek kaiığı kadar koydum muhallebi türü bişey yaptım ..:)

    YanıtlaSil
  10. mmmf tam olarak içeriğini bilmiyorum ama 0 kaloriyse kullanabilirsin tabi.

    YanıtlaSil
  11. 5 ml 0.03 kcal %0gda yazıyor

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar Simla Hanım. İsmim Aslıhan,eşimin adıyla üye olmuştum. Ben Dukan kitabı sayesinde 1 aydır bu diyeti yapıyorum ve şükür 7 kilo verdim. açıkçası blogunuzu görünce dünyalar benim oldu. çünkü ben tam bir tatlı düşkünüyüm,eşime kek pasta vs yaptıgımda resmen eziyet cekiyordum :( ama dün gördüm blogunuzu ve hemen aroma,takitaform60,süttozu gibi malzemeleri sipariş verdim. Şimdi size şunu sormak istiyorum. Revaniyi yaptım diyelim.günde ne kadar yiyebilirim ? aynı sorum süt dilimi,kakaolu bisküviler vs için de geçerli.yani sizin verdiğiniz ölçülerde yaptım diyelim. o gün hepsini yiyebilir miyim ? cevap verirseniz çok sevinirim.blog için de ayrıca teşekkürlerimi,minnetimi sunuyorum

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips