sosyal ağlarda izleyin

21.1.12

KÖRİLİ KARNABAHAR PİLAVI

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-1 ufak karnabahar
-1 tk z.yağ
-1 tk köri
-2 diş sarmısak
-taze soğan

Karnabahar yıkanır,sapları ayrılarak ufak çiçeklere ayrılır.Robotta bulgur boyutuna gelene dek çekilir.Wok tava ısıtılır yağ eklenir.Ezilmiş sarmısak sotelenir .Karnabahar eklenir ve karamelize olana dek kavrulur.Köri eklenip harmanlanır.Taze soğanın yeşil kısımları ince doğranarak üzerine serpilir.

-Enfes oldu.Artık alışveriş listemin başında olacak karnabahar.Birçok şekli denenebilir.Kesinlikle bulgur pilavından farkı yok bana göre:)
*Köriyi sevmeyenler sade veya arzu ettikleri baharatları kullanarak yapabilirler.

karnabahar kısırı için tıklayın:)

11 yorum:

  1. çok ilginç geldi merak ettim denicem kendime:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mutlaka denemelisin.karnabahar sevmeyenler için de alternatif.hele çocuklar bayılır:)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl keşfettiniz bilmiyorum ama denedim, nefis ötesi oldu.
    Çok teşekkürler, sevgiler
    seda

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum...Benimde bu pilavı kısıra dönüştürme planlarım var :-)

    YanıtlaSil
  5. KISIR,İÇLİ KÖFTE VE ÇİĞ KÖFTE TARİFİNİZİ DE 4 GÖZLE BEKLİYORUM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısır tarifim var aslında diğerlerini de face sayfamda deneyenler oldu:)
      bu tarifi sade yapıp içine kısır malzemeleri eklemeyi de deneyebilirsin:)

      Sil
  6. bugün denedim başladığımdan beri dukana ilk defa doyduğumu hissettim :D bn salça da kattım tam bnm istediğim gibi oldu :D elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. bugün denedim başladığımdan beri dukana ilk defa doyduğumu hissettim :D bn salça da kattım tam bnm istediğim gibi oldu :D elinize sağlık

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips